מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חרדת נהיגהדנה07/07/2008
שלום, אני בת 20 ולומדת נהיגה כבר כחודשיים. בעבר למדתינהיגה בכיתה יב לפני כשלוש שנים והפסקתי מבעיות כלכליות ובדיעבד כנראה גם מפחד. היום אני לומדת ובכל פעם שמגיע היום של השיעור אני לא מפסיקה לחשוב על זה, אני נלחצת ואפילו מופיע קושי בנשימה, אני יודעת שאם אני אפסיק ללמוד שוב אני לא אחזור יותר לנהוג לעולם! השיעורים כל כך מתוחים בעיניי ואני לא מתקדת לשום מקום עם הנהיגה כך שלעיתים אני מרגישה שאין טעם לנהוג בכלל ול"בזבז" כל כך הרבה כסף. אני אשמח לקבל עצה ממישהו שמכיר או מתמחה בעניין כי אני ממש לא יודעת כבר מה לעשות, תודה מראש, דנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה לדנה
ד''ר אודי אורן08/07/2008לדנה שלום,
ככל הנראה את סובלת מחרדה (פוביה) הקשורה לנהיגה (בהנחה שזאת החרדה/בעיה היחידה ממנה את סובלת). מדובר בבעיה ממוקדת וקלה יחסית לטיפול.
אנא פני למטפל בעל גישה התנהגותית-קוגניטיבית או למטפל בשיטת ה- EMDR (שיטה ממוקדת בטיפול בחרדות).
יש טעם להמשיך וללמוד נהיגה בתנאי שתלווי את הלמידה בטיפול שיאפשר לך - בסופו של התהליך - להנות מיכולתך לנהוג.
בהצלחה, אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש פתרון!!
תמרה09/07/2008שלום,
יש רופאה בשם ***השם הושמט בעריכה - נא לא לציין פרטים שיש בהם פרסום ישיר או עקיף לגוף מסחרי**** המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדת נהיגה
דידי21/09/2008היבנתי שיש פתרון....אני חייבת להתחיל לנהוג....בבקשה תעזרו לי....תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמה חדש בקשר לנהיגה
דידי21/09/2008היי דנה..מה קורה? האם מישהו עזר לך? אנא עדכני אותי...אני חייבת להתחיל לנהוג..כבר 20 שנה שלא נהגתי. אנא עני לי.תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש חדש תחת השמש.... :)
דנה22/09/2008דידי היי, היום אני כבר אחרי מסיק שיעורים נהיגה ועברת טסט ראשוןלפני כשלושה שבועות. מהרגע שהתחלתי להיות מודעתת לחרדה שלי מהכביש הדברים נהיו הרבה יותר קלים. בתקופה שלמדתי לקחתי טיפות רסקיו לפני השיעורים אבל היום כשאני נוהגת בבית עם אחד ההורים אני לא לקוחחת את הטיפותת ומרגישה רגועה על הכביש, מה שאת צריכה זה לקבל את הביטחון ואם רסקיו זה מה שיתן את זה לכי על זה.! בהצלחה, דנה =)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההיי דנה
דידי22/09/2008קודם כל אני שמחה לשמוע שעברת טסט, עוד במכה ראשונה....כל הכבוד לך..את צודקת הכל במוח ובביטחון עצמי....אכתוב לך כשאתחיל לנהוג...אבל בפעם הראשונה שפנית בפורום, מישהו כתב לך, הפיתרון תמרה...מה הוא התכוון? האם ידוע לך? שוב תודה ותהני בכביש ובזהירות...שנה טובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחרדת נהיגה
פנינה20/12/2008גם אני בדיוק כמוך. נסי לחפש מורה המתמחה בחרדת נהיגה. כמו כן תשקלי אפשרות להעזר בתרופת הרגעה עד שתצברי יותר בטחון בנהיגה.(כמובן לא במינון גבוה מדי).עשי זאת לאחר ייעוץ עם רופא/פסיכולוג. בהצלחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

