פחד גדול

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • פחד גדול
    סיוון
    15/07/2008

    שלום קוראים לי תמר ואני בת 23. כבר הרבה שנים יש לי פחד להיחנק. אני ממש מפחדת ממצב שבו אני לא יוכל לנשום- אני מפחדת לצלול, להיות במקומות סגורים וגם אני אוכלת בפחד, כי אני מפחדת שייתקע לי בגרון ואני לא יוכל לנשום. שמעתי כל מיני סיפורים שאנשים נחנקו וזה מעצים לי את הפחד אני מפחדת לאכול ליד אנשים ובמקומות ציבוריים, אני פשוט מפחדת להיחנק. זה מפחיד אותי ממש הלחץ דם שלי עולה ואני רועדת. אני בבעיה רצינית. אני לא רוצה לפחד ככה. אני כל יום בחרדה... מה יקרה לי? אני יעבור את היום בשלום? אני מתפללת לא להיחנק. מה אני צריכה לעשות? תודה תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד גדול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לסיוון/תמר

    ד''ר אודי אורן
    16/07/2008

    לסיוון/תמר שלום,
    ראשית כל את זקוקה לטיפול. ככל שתעשי את הצעד הזה יותר מהר, כך יש סיכוי שתתגברי על הפחדים שלך יותר מהר.
    הסיכוי שתחנקי / לא תוכלי לנשום הוא אפסי. מדובר בתגובות חרדה ברורות ולא רציונאליות. מצד שני הסבל שהן גורמות הינו אמיתי מאד.
    הגישות הבולטות לטיפול בבעיות חרדה הן EMDR וטיפול התנהגותי - קוגניטיבי. מצאי מטפל העובד באחת מהשיטות הללו.
    כואב הלב לשמוע על הסבל המתמשך שלך. פני לטיפול.
    בהצלחה,
    אודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו