דפרסונליזציה

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • דפרסונליזציה
    בחור
    21/11/2008

    יום שני הזה הייתי אצל הרופא והוא אמר לי שיש לי דפרסונליזציה מאז שזה התחיל אני חי בחרדה תמידית חרדה גדולה מאוד ואני לא משדר לסובבים שלי קרבה והם רואים את זה כסנוביות כאילו אני לא רוצה אותם אני נורא משעעמם והמצב רוח שלי במינוס ככה שלאף אחד לא אכפת ממני אני חי לבד עם חרדה ומחשבות שליליות (בבקשה אל תגידו לי לקחת תרופות נוגדי דיכאון או חרדה כי זה לא ירפא אותי מהדפרסונליזציה ) אני מרגיש נורא מיותר בכל מקום שאני נמצא בו ואני רוצה לדעת מה הסיכוים שאני אצא מהדפרסונליזציה (אני בן 18) מאוד לא נוח לי עם עצמי ואפשר לראות את זה עלי אין לי מינימום של אהבה עצמית ובטחון עצמי וכבוד עצמי מה שגורם לכך שאני נורא מפחד מאנשים אולי יצחקו עלי ולדעתי באמת שיש על מה לצחוק כי אני מתנהג בצורה מוזרה , כמה זמן זה ימשך ? ישנה אפשרות לדעת ? מה אני צריך לעשות ? יש אפשרות שכל החיים אסבול מזה? האם בשביל שיבינו אותי אני צריך להסביר לכולם מה זה "דפרסונליזציה" ולהסביר לכולם שאני חולה נפש? אני מחפש קצת הכוונה מבעלי נסיון כמוכם כי אני אבוד לגמרי תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דפרסונליזציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למר בחור

    ד''ר חיים היילפרין
    25/11/2008

    דיפרסונליזציה היא תסמין ולא אבחנה. על פי מכתבך, קרוב לודאי שאתה סובל מהפרעת חרדה שהדיפרסונליזציה היא אחד מביטוייה. (הפרעת חרדה היא בעיה שכיחה מאד ואינה "מחלת נפש".) בכל מקרה, כדאי לך לגשת לפסיכולוג שיבהיר לך בדיוק מה קורה איתך, וחשוב יותר, יסייע לך להיפטר מהבעיה. אשמח לעזור לך בזה (גם ללא טיפול תרופתי).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על היחס

    בחור
    25/11/2008

    אין לי בעיקרון הפרעת חרדה , אבל הדיפי הוא זה שהכניס אותי לחרדה , הרופא נתן לי paroxetine , seroquel,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו