בעיה בלקיחת תרופות

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בלקיחת תרופות
    שי
    27/11/2008

    שלום אני בן 28 אני גם סובל מחרדות ומטופל רק בקסנקס 0.12 חמש פעמים ביום יש לי בעיה לקחת תרופות כי כול תרופה שאני לוקח משפיעה עליי לא טוב ואני מקיא וניהיה מסוחרר ומטושטש וסובל אפילו אקמול שאני לוקח חצי הוא משפיע עלי למרות שכול מי ששאלתי זה לא אמור להשפיע והרופאים אומרים שאני בחרדה על חרדה רציתי לשמוע את חוות דעתך על מצבי ולמה כול תרופה שאני לוקח מהחלשה ביותר ועד החזקה ביותר אני מרגיש טישטוש והרגשה שאני נופל ואני עם בחילות וגם מקיא כאילו שלקחתי מנת יתר של תרופות אבקש תשובה מקצועית ורצינית תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בלקיחת תרופות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשי

    ד''ר חיים היילפרין
    27/11/2008

    תופעה שכזו עלולה להגרם מסיבות פיזיות או נפשיות (או שילוב שלהן). לבירור האפשרות של סיבה רפואית עליך להיוועץ ברופא(ים) - ברופא המשפחה או בפסיכיאטר המטפל (או מומחים אחרים אליהם תישלח לבדיקה). לבירור הסיבה הנפשית עליך לגשת לפסיכולוג קליני שייקבל ממך תמונה מקיפה ויוכל גם לעזור לך להתמודד טוב יותר עם אותם גורמים. אשמח לעזור לך בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו