בעיה

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה
    ליאל
    10/12/2008

    אני בחורה בת 21 ,כל חיי סבלתי ממחסור ,תמיד לא היה לי ,היה חסר לי ,הייתי ילדה שגדלה בפנימייה אמא הייתה בבית חולים לחולי נפש ואני גדלתי מבלי שאף אחד ידאג לי או יקנה לי מה שאני צריכה תמיד היה חסר לי והרגשתי חסרת אוני אני בטוחה שהאופי שלי כיום מושפע מאוד מהעבר שלי ,היום אני בחורה עצמאית לחלוטין ,עובדת כסוכנת ביטוח (כן בגיל 21) עובדת כדוגמנית ,בקיצור מרוויחה ממש טוב ,הבעיה שלי היא כזו אני ממש חייה בפחד שיחסר לי ולא יהיה לי בעתיד ,אני כל הזמן חוסכת וחוסכת ,מתה מפחד שיום אחד לא יהיה לי יותר כסף אני חוסכת 5000 ש:"ח מהמשכורת שלי שזה נראה לי המון ובכל אופן מה שנשאר אני מפחדת לבזבז כל דבר שאני צריכה לקנות אני עושה חישובים ,רושמת כל דבר שאני קונה ,וכל תחילת חודש אני רושמת מה יהיו ההוצאות שלי אני מפחדת להיות מנוצלת ,וכל פעם שאני מוציאה כסף אני דואגת שהוא לא יהיה לשווא ,אני מפחדת שלקנות בגדים שמא יהיה סוף עונה ואי יפסיד בנוסף לזה אני עושה מעשה מאוד חמור ,כתוצאה מהבעיה שלי אני נוטה לגנוב גונבת מהעבודה אוכל של אנשים ,ככה אני מרגישה טוב עם עצמי שהרווחתי כביכול אני מנסה לעבוד ל עצמי , פשוט קשה לי המצב הזה ,ממש רע לי ,אני לא אדם רע ,אוהבת לעזור ולהתנדב ,לא משקרת ולא עושה דברים רעים אבל זו החולשה שלי ,קשה לי רע לי במצב הזה ,אני כל הזמן מצפה שיוציאו עליי אני מתוסכלת מזה שבגלל החיים הקשים שלי ,אני בגילי צריכה להשכיר דירה ,וכל ההוצאות הנילוות כל חיי הייתי צריכה לעבוד למען דברים כל כך בסיסייים בניגוד לחבריי שקבלו הכל באופן מאוד טבעי ועדיין חיים על חשבון ההורים המצב הזה מביא אותי לתסכול נוראי שגורם לי להיות אדם כזה מחושב וקמצן ברמה אובססיבית ,ועד למצב של גניבה ,מה עליי לעשות מלבד פסיכולוג ,איך אני יכולה לעבוד על עצמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאל

    ד''ר חיים היילפרין
    11/12/2008

    ראשית, את יכולה להיות מאד גאה בעצמך על ההישגים שהשגת למול חסכי ילדות כה קשים. (וגם העובדה שאת חוסכת כל כך הרבה כסף כל חודש חיובית מאד כשלעצמה.) לא ברור לי מדוע את מסיימת את מכתבך בשאלה "מה עלי לעשות מלבד פסיכולוג, איך אני יכולה לעבוד על עצמי?" המלצתי היא בדיוק ההיפך - סוף סוף בגרת לגיל שבו את יכולה להרשות לעצמך, כמו גדולה, ללכת לפסיכולוג (מבחינת בשלות נפשית ויכולת כלכלית); את כבר לא חייבת להיות לבד ולעשות הכל עצמאית - את יכולה להעזר בטוב ביותר, באיש מקצוע. אין לטיפול בך שום קשר לבעיות שהיו לאמא - מדובר בטיפול צמיחתי שאת חייבת לעצמך אם ברצונך להפסיק להיות קורבן לחסכי הילדות שלך (כולל החשש ממחסור, הגניבות וכיו"ב). אשמח לעזור לך בזה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו