פחדים ומחשבות טורדניות

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • פחדים ומחשבות טורדניות
    אביבית
    22/12/2008

    שלום: יש לי כבר שנתיים פחדים ומחשבות מפני המוות עד לפני שנתיים לקחתי את המוות כדבר ברור מאליו מלפני שנתיים אני לא יכולה להשלים עם זה עקב מות חברה( מהמחלה )דבר שהכניס לי פחדים מאז יום יום וגם עקב אנשים קרובים שמתו , זה הכניס אותי לפחדים ומחשבות על מוות נוראיות וגם פחד רב מהמחלה שלא נדע.אני מרגישה שאותם אנשים שמתו נעלמו לי מהר מהחיים-מישהו קרוב, קרוב משפחה, סבא, נהייתי גם פחדנית נוראה כל כאב שיש לי אני מדמיינת ונכנסת לפחד מהמחלה הזו שלא נדע. בגלל זה ובגלל הכל יש לי מחשבות יום יום.נהייתי היפוכונדורית כל דבר בודקת באינטרנט אם משהו כואב לי .איך אני ירגיע את עצמי? אני גם עושה הרבה בדיקות רק כדי להרגיע את עצמי! אני לא רוצה להתחיל עם כדורים וכ"ו. תודה רבה רבה נ.ב--אני בת 27 עוד חודש נשואה +2

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחדים ומחשבות טורדניות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאביבית

    ד''ר חיים היילפרין
    25/12/2008

    הדרך הטובה ביותר "להרגיע" את עצמך היא לגשת, כמו גדולה, לטיפול פסיכולוגי, ורצוי אצל פסיכולוג המטפל בגישה הקוגניטיבית-התנהגותית. מניסיוני, מטופלים עם בעיה מהסוג שאת מתארת עשויים להיפטר ממנה בתוך שתיים-שלוש פגישות בלבד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו