שאלה

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    כרמית
    25/01/2009

    שלום.אני בת34 גרושה מזה שנתיים וחצי,בודדה בארץ.הילדים שני בנים בני 6.5 ו5,האבא בתמונה אך לא בהתלהבות יתרה,כמו כן התמונה האחרונה שהם ראו לפני שביקשתי שיעזוב זאת סטירה ודחיפה לקיר ובעצם אף פעם לא היתה אווירה של כבוד כלפי מצידו.אני ברקע ילדה מוכה עם אב אלכהליסט,הוריי לא התגרשו,מעולם לא הבנתי את אמי בנושא.כעת יש לי בעיה עם עצמי ולעיתים אני ממש מיואשת,בני הגדול מאוד פעלתן,הרבה פעמים מציק לאח שלו,בקיצור לפעמים אני לא מצליחה להשטלת על עצמי ונותנת לו פליק או סטירה.ברור לי שזההוא מעגל סגור שצריך לפרוץ אך אינני יודעת איך.בריאותי הנפשי גם בעבר לא היה טוב היתי בדיכאון אחרי לידות,גם עכשיו חיי הם עבודה בית ולהפך.אנא עזרו לי ,אני ממש במצוקה,כועסת על עצמי ומיואשת.חשבתי שאולי הילד עם הפרעת קשב וריכוז אך לפי ההצלחות בבית הספר לא נראה כך.הבעיה היא אצלי.אנא עזרו לי ! תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לכרמית

    ד''ר אודי אורן
    30/01/2009

    לכרמית שלום,
    סיפור לא פשוט אך את נחושה לשנות אותו. כל הכבוד.
    כמובן שטיפול פסיכולוגי עשוי לעזור ובכל לשכת רווחה יש שירות כזה, אבל אני מאמין שהכיוון צריך להיות אחר.
    נראה לי שחשוב שתוסיפי קהילה לחיים שלך ושל ילדייך. תחושת הבדידות וההתמודדות לבד מקשה עלייך מאד.
    תסתכלי סביבך: הגן ובית הספר של ילדייך, המתנ"ס, בית הכנסת, קבוצת תמיכה לאמהות לילדים, או כל תחום אחר שמעניין אותך.
    בהצלחה,
    אודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו