מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחשבות שליליותאורי09/03/2009
שלום למנהלי הפורום, אני בת 15 כרגע בכיתה ט'. בשנים האחרונות גדלה אצלי תחושת הריק ואני מרגישה משועממת. אני מוצאת את עצמי בוכה לפעמים ללא סיבה ולפעמים איני מצליחה לבכות. אני כל הזמן מרגישה כאילו איני טובה מספיק למרות שהציונים שלי ורמת המשכל שלי גבוהים מהממוצע. כמו כן שמתי לב שבסיטואציות רגילות למדי, כמו נסיעות באוטובוס או בשיעורים מתחילות לעלות בראשי כל מיני מחשבות לא רצויות או שליליות, אלימות מאוד או מיניות, שאני מנסה להדחיק אבל לא מצליחה. אני ממש פרנואידית ולפעמים אני מדמיינת דברים שמפחידים אותי ואין לי שליטה על כך, כמו שד ששוכן בתוכי. קשה לי לשבת בשקט בלי מוזיקה משום שאני מתחילה לדמיין קולות למרות שאני אוסרת על עצמי. נוסף על כך, דיי קשה לי להתרכז בשיעורים ודעתי מוסחת בקלות. אני מרגישה היפוכונדרית ומשום שאני מעשנת בינואר הייתי סבורה שלקיתי בסרטן הריאות. למרות שאני עושה כושר 3 פעמים בשבוע לעיתים אני מרגישה דפיקות לב בראשי ואפילו כאבי לב. כמו כן אני מפחדת שאחנק בלילה בגלל הקצרת שלי, למרות שאין לכך סיבה ממשית. אני מתקשה להירדם לבד לפני חצות ואני ישנה 6-7 שעות ביום. אני מרגישה דיי בודדה משום שאין לי אנשים אליהם אוכל לפנות. נהגתי לשרוט את עצמי עם סיכות ביטחון אך הכי רחוק שהגעתי הוא לכבות על עצמי סיגריה למשך כמה שניות. בנוסף אני נוהגת להזיז את רגליי ברעידות קצביות ולרוב אני נושכת את אפיתל הלחי ואת השפתיים בלי לשים לב. לאחרונה מצבי החל להדאיג אותי מעט. אשמח לעצתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה לאורי
ד''ר אודי אורן10/03/2009לאורי שלום,
מתוך מה שאת כותבת נראה לי שמספיק קשה לך, שכדאי שתדברי עם פסיכולוג. אני חושב שפסיכולוג יוכל לתת לך כמה המלצות, ולהבהיר דברים.
פני ליועצת בית הספר או לרופא המשפחה שלך כדי לקבל הפניה.
כמובן שאם את מרגישה נוח לדבר עם הורייך או בני משפחה אחרים, זה הדבר הראשון שהייתי ממליץ עליו.
בהצלחה,
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

