חרדה שלא עוברת

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה שלא עוברת
    דנה
    24/04/2009

    לפני חצי שנה לאחר תקופה של לחץ ומתח הגעתי למיון עם סימפוטומים של התקף חרדה (בעיקר תחושה של חנק), לאחר בירור רפואי נמצאו ממצאים רפואיים לא משמעותיים שטופלו (הליקובקטר ורפלוקס) שהעלו לי את מפלס החרדה לגבהים חדשים.
    עבר עלי חודש קשה מאוד (קשיי הרדמות, דפיקות לב, חרדות, פחד להשאר לבד) שלאחריו חזרתי לכאורה לתפקוד מלא (עבודה, ילדים וכו').

    הפחתתי את גורמי הלחץ, אין לי כיום שום סיבה להיות בלחץ, אנשים מסביבי מאוד עוזרים, אבל אני לא מצליחה להשתחרר לחלוטין מהחרדה. כמעט מידי יום לפנות בוקר אני מתעוררת עם דפיקות לב שמשבשות לי את השינה, גורמות לי לכאבי ראש ומזינות שוב את החרדה של למחרת . המצב הזה גורם לי לדיכאון.
    אני מנסה להבין האם טיפול פסיכולוגי יעזור לי במקרה הזה כיוון ש ב א מ ת אין לי כרגע שום סיבה להיות בלחץ. אני מרגישה כאילו יש לי טראומה שאני לא מצליחה להשתחרר ממנה. מה דעתכם ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה שלא עוברת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדנה

    ד''ר אודי אורן
    24/04/2009

    שלום רב,
    אנא פני למטפל המתמחה ב-EMDR או בטיפול התנהגותי-קוגניטיבי. חוית התקף חרדה שהוא ארוע קשה לכל אדם. לא פעם החויה היא כל כך קשה שהיא ממשיכה להשפיע על האדם גם לאחר שהוא ביצע את השינויים שהיו נדרשים בחייו.
    טיפול יכול לעזור.
    בהצלחה,
    אודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו