חרדה מהריון ומבטן הריונית

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה מהריון ומבטן הריונית
    רחל גולן
    17/05/2009

    שלום אני בת 36 נשואה פלוס לפני כשנתים ביצעתי הפלה עקב חרדות חזקות מאוד מהריון ומהבטן שתגדל אני מצטערת על כך יודעת בוודאות שלא יכולתי אחרת היום אני מאוד רוצה להרות אבל מפחדת מאוד מהתקפי חרדה וחוסר שליטה מהפחד שהבטן תגדל ויחנוק אותי אני מודעת לזה שהכל בראש לפני זמן מה היה לי איחור ונבהלתי ושוב נכנסתי להתקפי חרדה ופחדים שלא בשליטתי הרגשתי רעד פנימי וחיצוני ודפיקות חזקות אנא ממך תדריך אותי זאת מחלה או שאפשר להיכנס להריון ולעבור אותו בשלום ללא התקפי חרדה איזה טיפול עלי לעבור כדי לירפא נפשית ואם אתה מציע לי להיכנס להריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרחל

    ד''ר חיים היילפרין
    19/05/2009

    בחרדות ניתן לטפל בקלות באמצעות טיפול פסיכולוגי (שיחתי) וגם בטיפול תרופתי, וחבל שבגלל חרדות את חוששת מהריון ואף עברת הפלה. אני מציע לך לפנות לטיפול אצל פסיכולוג קליני המטפל בחרדות בגישה הקוגניטיבית-התנהגותית או ב-EMDR וכאשר תרגישי טוב יותר, תוכלי אפילו לההנות מההריון! בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו