מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נכדיברני31/05/2009
שלום ...... יש לי שאלה הנכד שלי בן חמש וחצי כבר כמה פעמים אומר לי שהוא רוצה להידרס ולהגיע לשמיים להיות בלתי נראה ופעמיים קרה שלקחתי אותו לטייל והוא פשוט רץ לכביש ואומר אני רוצה להידרס אני מעוניינת לדעת אם יכול להיות שהילד במצוקה מפני ש העיניין הזה מרגיש לי כאילו נדלק לי פה מנורה מאוד אדומה שצריך לעשות משהו בעניין אתמול הוא רץ לכביש לאחר שחזרנו מגן שעשועים שהוא נהנה שם וכשהגענו לכביש הוא רץ בידיים פתוחות לכביש דו סיטרי כשמשאית חנתה ולא הייתה לי שדה ראייה ואמר אני רוצה להידרס וכשרצתי אחריו הוא לא הקשיב לי ונפלתי לאורך כל הכביש על הפנים ורק אז הוא עצר וחזר אלי ושאל אם קרה לי משהו .אני נפצעתי ונעצרה לי הנשימה מהמכה בחזה . אני מאוד חרדה ומודאגת דחוף תשובה...... ברני.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה לברני
ד''ר אודי אורן31/05/2009לברני שלום,
הסיפור על הנכד בהחלט מדאיג. ראשית בררי האם יש לו התנהגויות דומות עם אנשים אחרים (הורים, גננות, חברים). אם זו התנהגות שכיחה חשוב להפנותו (ואת הוריו) באופן דחוף לטיפול/הדרכת הורים.
אם הוא מתנהג כך רק איתך, כדאי לברר מה קורה שמביא אותו להתנהגות הזו. האם הוא חושב שזה סוג של משחק.
בכל מקרה כדאי לברר איתו מאיפה הגיע הרעיון הזה, ממתי, והאם יש מצבים אחרים שבהם הוא רוצה למות.
זוהי בהחלט מנורה אדומה.
בהצלחה,
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכדי
ברני17/06/2009הייתי מעוניינת לדעת אם יש אפשרות לבדוק ציורים שהנכד שלי צייר לי וכך אוכל אולי לברר אם הוא במצוקה מפני שפסיכולוג ששאלתי אמר שלא אוכל להביא את הילד ללא אישור ההורים שלו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה לברני
ד''ר אודי אורן18/06/2009שלום,
בודאי שלא תוכלי להביא את הילד לפסיכולוג ללא ידיעת ההורים.
אני בטוח שיש פסיכולוגים שיוכלו לבדוק את הציורים, אבל אני ממליץ לך לנסות ולהשיג שיתוף פעולה של ההורים.
בהצלחה,
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנכדי
ברני18/06/2009לפסיכולוג שלום .
ההורים אומרים לי שרק אצלי הוא מתנהג כך .אבל ליאב הנכד שלי חזר מהגן שבוע שעבר וגיליתי על הזרוע שלו סימנים כחולים כששאלתי אותו מה זה הוא ענה שזו העוזרת גננת צבטה אותו ניגשתי לגן והגננת אומרת שהיא יודעת ושהבן שלי כבר דיבר איתם וגם כלתי בעלי ניגש לגננת ואמר לה לא משנה מה קורה וגם אם הילד לא ממושמע לא צובטים ילד אן לאף אחד רשות לעשות זאת ושנראה את התמונות שצילמתי למשרד החינוך היום שוב ליאב נשאר אצלי לשעתיים בלבד וייצא לגינה ולקח את אח שלו בן שנתיים והעלה אותו יחד איתו לטרקטורון עם סוללה והתחיל לצאת מהגינה הוא ראה שאמרתי לו ליאב לא להמשיך ללחוץ על הגז זה מסוכן בכביש הוא פשוט לחץ יותר ושוב רצתי ותפסתי אותו בחולצה והכנסתי אותו חזרה ההתנהגות שלו ממש מתישה הוא לא מקשיב וכשאמרתי לו שלא אצא איתו יותר למקומות הוא אמר לי הלוואי שתמותי מה אני יכולה להבין מההיתנהגות הזו ואך אוכל להמשיך ןלהנות מזמן אכות עם הילד שמחפש את זה אם אני לא משתלטת ופשוט כואב לי מאוד עליו אני כותבת ודמעות זולגות לי .ילד חכם במיוחד ומתוק בבקשה מצאו לי פיתרון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

