נכדי

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • נכדי
    ברני
    31/05/2009

    שלום ...... יש לי שאלה הנכד שלי בן חמש וחצי כבר כמה פעמים אומר לי שהוא רוצה להידרס ולהגיע לשמיים להיות בלתי נראה ופעמיים קרה שלקחתי אותו לטייל והוא פשוט רץ לכביש ואומר אני רוצה להידרס אני מעוניינת לדעת אם יכול להיות שהילד במצוקה מפני ש העיניין הזה מרגיש לי כאילו נדלק לי פה מנורה מאוד אדומה שצריך לעשות משהו בעניין אתמול הוא רץ לכביש לאחר שחזרנו מגן שעשועים שהוא נהנה שם וכשהגענו לכביש הוא רץ בידיים פתוחות לכביש דו סיטרי כשמשאית חנתה ולא הייתה לי שדה ראייה ואמר אני רוצה להידרס וכשרצתי אחריו הוא לא הקשיב לי ונפלתי לאורך כל הכביש על הפנים ורק אז הוא עצר וחזר אלי ושאל אם קרה לי משהו .אני נפצעתי ונעצרה לי הנשימה מהמכה בחזה . אני מאוד חרדה ומודאגת דחוף תשובה...... ברני.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נכדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לברני

    ד''ר אודי אורן
    31/05/2009

    לברני שלום,

    הסיפור על הנכד בהחלט מדאיג. ראשית בררי האם יש לו התנהגויות דומות עם אנשים אחרים (הורים, גננות, חברים). אם זו התנהגות שכיחה חשוב להפנותו (ואת הוריו) באופן דחוף לטיפול/הדרכת הורים.
    אם הוא מתנהג כך רק איתך, כדאי לברר מה קורה שמביא אותו להתנהגות הזו. האם הוא חושב שזה סוג של משחק.
    בכל מקרה כדאי לברר איתו מאיפה הגיע הרעיון הזה, ממתי, והאם יש מצבים אחרים שבהם הוא רוצה למות.
    זוהי בהחלט מנורה אדומה.
    בהצלחה,
    אודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכדי

    ברני
    17/06/2009

    הייתי מעוניינת לדעת אם יש אפשרות לבדוק ציורים שהנכד שלי צייר לי וכך אוכל אולי לברר אם הוא במצוקה מפני שפסיכולוג ששאלתי אמר שלא אוכל להביא את הילד ללא אישור ההורים שלו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לברני

    ד''ר אודי אורן
    18/06/2009

    שלום,
    בודאי שלא תוכלי להביא את הילד לפסיכולוג ללא ידיעת ההורים.
    אני בטוח שיש פסיכולוגים שיוכלו לבדוק את הציורים, אבל אני ממליץ לך לנסות ולהשיג שיתוף פעולה של ההורים.
    בהצלחה,
    אודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נכדי

    ברני
    18/06/2009

    לפסיכולוג שלום .


    ההורים אומרים לי שרק אצלי הוא מתנהג כך .אבל ליאב הנכד שלי חזר מהגן שבוע שעבר וגיליתי על הזרוע שלו סימנים כחולים כששאלתי אותו מה זה הוא ענה שזו העוזרת גננת צבטה אותו ניגשתי לגן והגננת אומרת שהיא יודעת ושהבן שלי כבר דיבר איתם וגם כלתי בעלי ניגש לגננת ואמר לה לא משנה מה קורה וגם אם הילד לא ממושמע לא צובטים ילד אן לאף אחד רשות לעשות זאת ושנראה את התמונות שצילמתי למשרד החינוך היום שוב ליאב נשאר אצלי לשעתיים בלבד וייצא לגינה ולקח את אח שלו בן שנתיים והעלה אותו יחד איתו לטרקטורון עם סוללה והתחיל לצאת מהגינה הוא ראה שאמרתי לו ליאב לא להמשיך ללחוץ על הגז זה מסוכן בכביש הוא פשוט לחץ יותר ושוב רצתי ותפסתי אותו בחולצה והכנסתי אותו חזרה ההתנהגות שלו ממש מתישה הוא לא מקשיב וכשאמרתי לו שלא אצא איתו יותר למקומות הוא אמר לי הלוואי שתמותי מה אני יכולה להבין מההיתנהגות הזו ואך אוכל להמשיך ןלהנות מזמן אכות עם הילד שמחפש את זה אם אני לא משתלטת ופשוט כואב לי מאוד עליו אני כותבת ודמעות זולגות לי .ילד חכם במיוחד ומתוק בבקשה מצאו לי פיתרון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו