מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- סיוטי לילהדולידל03/08/2009
שלום רב,
אני טיפוס חרדתי מילדות שהחמיר עם השנים. החרדות העיקריות שמטרידות אותי הם קשורות לבריאות ולאו דווקא לבריאות שלי...אלא לקרובים אלי...אני מאוד דואגת לכל דבר....התוצאה מתבטאת כשאני מתעוררת בלילה בהרגשה של חנק או זהו....אני פשוט מתה...ואז אני משתדלת לפקוח עיניים....אני לא מצליחה לפאנח את הגורם הזה ולמה זה יכול להוביל....אני לא רוצה לקחת תרופות , איך אפשר התגבר על הדבר הזה....אולי יוגה או מדיטציה? אשמח לקבל תשובה....כי להגיע לטיפולים לא אוכל....אודה לך מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה לדליה
ד''ר אודי אורן03/08/2009לדליה שלום,
יוגה ומדיטציה הם כלים מצויינים.
פעילות פיזית בהחלט יכולה לעזור.
יש טיפולים מוזלים בהרבה מקומות בארץ.
בהצלחה,
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההסיוט שלי!!!
אופק08/08/2009שלום
קוראים לי אופק ועוברת עליי טראומה כבר חודש וקצת בגלל הסיוט איני יודע מה לעשות בנידון אבל אני מרגיש שאני חייב לעצור את זה בגלל שכשאני בסיוט הנשימה שלי מפסיקה לכמה שניות הדופק שלי מתחיל לעלות אני מרגיש שאני מת בחלום אבל גם במציאות אז בבקשה מי שקורא את זה הצילו!!! אני חייב עזרה בנידון.
תודה אופק הרשקוביץ.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
תשובה לאופק
ד''ר אודי אורן11/08/2009לאופק שלום,
נראה שאתה סובל מהתקפי חרדה קשים.
אני ממליץ לך לפנות למטפל המתמחה ב-EMDR.
לעזרה מיידית פנה לרופא המשפחה שלך לצורך קבלת תרופות הרגעה.
בהצלחה,
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

