פחדים מלהתחייב

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • פחדים מלהתחייב
    שי עדן
    03/09/2009

    שלום קוראים לי שי אני בן 30. ואני סובל שנים מפוסט טרומאה של צעקות ואלימות.(הכל החל מהורי)
    כיום אינני בקשר איתם שנים רבות. אני חי בזוגיות אני נוטל תרופות 225 מ"ג של ואנלה. 20מ"ג פלוטין. 1 מ"ג קלונקס. ההיתי מאושפז בבריאות הנפש. 3 חודשים. צעקות ואלימות מאיציים לי את הלב או שמישהו כועס עלי ומתחיל לדבר שפה שאני מתעב לשמוע זה עושה לי פחדים. ואז אני מגיע ל - 2מ"ג קלונקס. אני פוחד להתרגז. התרופות נגד הדיכאון בהחלט מאוד עוזר אני חושב שלא ההיתי חי בלי התרופות. לא הולך לי בכלל עם עבודה. משום שאני סובל מאוד מלחץ. הלחץ גורם לי מאוד עצבנות. אפילו פגישה חברתית עם אני קובע ולא מצליח להזיז את עצמי אני בלחץ. אני גם לא מתפקד. קשה לי כבר לסדר את הבית. לקנות אוכל. הכל נהיה קשה. סיוטים מפחידים. אין לי סבלנות למה שפעם ההיתי אוהב. צפייה בטלויזיה. מוסיקה. אני מטופל בקלונקס כבר 6 שנים. ותרופות נוגדי דיכאון שנה וחודש. מה לעשות נגד זה. האם אני צריך להחליף תרופות. ואם אני לא לוקח יום יום תרופות. אני רואה הכל שחור. אודה לכם אם אוכל לקבל הכוונה. או משהו נגד הפחדים. למשל אני גם פוחד לעזוב את העיר שלי. תל אביב. ולכן אני לא יוצא מגבולות תל אביב. כי שוב מתחיל החרדה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחדים מלהתחייב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשי,

    ד''ר אודי אורן
    04/09/2009

    לשי שלום,
    אנא פנה לרופא/מטפל איתו אתה בקשר.
    התמונה שאתה מתאר הינה מורכבת וקשה לי לתת עצה.
    ממליץ כי תתייעץ איתם ותחליט איתם על תכנית פעולה לקידום המצב.
    בברכה,
    אודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שי עדן

    שי עדן
    04/09/2009

    תודה לך ד"ר אודי. זה האמת מה שחשבתי לעשות. אני יודע אכן שהמצב אכן מורכב. בכל אופן תודה.
    שי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו