מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פחד עצוםחסוי21/09/2009
שלום.
פעם ראשונה שאני מחליט לפנות למשהו בקשר לבעיה שלי.
זה קרה אחרי שראיתי תוכנית על הלומי קרב ומהתוכנית היה אפשר להבין שהאנשים האלה חווים את החוויות שלהם שוב ושוב כולל זכרונות .
ואז זה הביא אותי לשאלה ? זה הגיוני לחשוב על משהו שקרה יום אחרי יום?
ומאז זה מטריף אותי ...יותר נכון אני משגע את עצמי במחשבות מא' ועד ת' רעות,מגעילות ,מפחידות והפחד העצום מכל זה שאני לא יפסיק לחשוב על אותם דברים.
כלומר אין שקט נפשי אני מרגיש שאני רודף את עצמי.
דוגמא אני רוצה לישון בלילה אני מרגיש שהכל טוב ואני יכול להירדם לי בנחת ואז אני מתחיל לחשוב על משהו רע ולא מפסיקה לי המחשבה פשוט זה כאלו רודף אותי.
כמובן לא 24 שעות ביממה .
אני מגיע למצבים שאני מרגיש פחד ובעיקר מפחד להשתגע.
אני מרגיש יאוש ואני מרגיש שזה יוביל אותי למצב רע מאוד אני יודע שההמלצה היא טיפול אצל פסיכולוג או משהו כזה אבל אני ישמח שתיתן לי כמה עצות או משהו כי אני לא יודע מאיפה הטירוף הזה נפל עליי.תודה רבה. אני יציין שאני בן 17.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
תשובה למ.
ד''ר אודי אורן23/09/2009שלום רב,
נשמע שאתה מאד סובל. אתה מתאר תופעה מוכרת שניתן לטפל בה ולהביא להקלה משמעותית.
אתה יודע מה צריך לעשות: לפנות לטיפול אצל מטפל התנהגותי - קוגניטיבי או מטפל EMDR.
אתה יכול להתחיל בפניה לפסיכולוג בבית הספר או לרופא המשפחה בקופת חולים.
יש אפשרות לעזור לך, אבל אי אפשר לעשות את זה דרך אתר באינטרנט.
בהצלחה,
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

