פחד עצום

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • פחד עצום
    חסוי
    21/09/2009

    שלום.
    פעם ראשונה שאני מחליט לפנות למשהו בקשר לבעיה שלי.
    זה קרה אחרי שראיתי תוכנית על הלומי קרב ומהתוכנית היה אפשר להבין שהאנשים האלה חווים את החוויות שלהם שוב ושוב כולל זכרונות .
    ואז זה הביא אותי לשאלה ? זה הגיוני לחשוב על משהו שקרה יום אחרי יום?
    ומאז זה מטריף אותי ...יותר נכון אני משגע את עצמי במחשבות מא' ועד ת' רעות,מגעילות ,מפחידות והפחד העצום מכל זה שאני לא יפסיק לחשוב על אותם דברים.
    כלומר אין שקט נפשי אני מרגיש שאני רודף את עצמי.
    דוגמא אני רוצה לישון בלילה אני מרגיש שהכל טוב ואני יכול להירדם לי בנחת ואז אני מתחיל לחשוב על משהו רע ולא מפסיקה לי המחשבה פשוט זה כאלו רודף אותי.
    כמובן לא 24 שעות ביממה .
    אני מגיע למצבים שאני מרגיש פחד ובעיקר מפחד להשתגע.
    אני מרגיש יאוש ואני מרגיש שזה יוביל אותי למצב רע מאוד אני יודע שההמלצה היא טיפול אצל פסיכולוג או משהו כזה אבל אני ישמח שתיתן לי כמה עצות או משהו כי אני לא יודע מאיפה הטירוף הזה נפל עליי.תודה רבה. אני יציין שאני בן 17.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פחד עצום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה למ.

    ד''ר אודי אורן
    23/09/2009

    שלום רב,
    נשמע שאתה מאד סובל. אתה מתאר תופעה מוכרת שניתן לטפל בה ולהביא להקלה משמעותית.
    אתה יודע מה צריך לעשות: לפנות לטיפול אצל מטפל התנהגותי - קוגניטיבי או מטפל EMDR.
    אתה יכול להתחיל בפניה לפסיכולוג בבית הספר או לרופא המשפחה בקופת חולים.
    יש אפשרות לעזור לך, אבל אי אפשר לעשות את זה דרך אתר באינטרנט.
    בהצלחה,
    אודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו