מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איזו הפרעה חרדה יש לי?נתן10/12/2009
שלום,
לפני שלושה וחצי חודשיים חוותי התקף חרדה ומאז השתנו חיי.
לפני התקף החרדה חייתי טוב המון ביטחון עצמי עובד ולומד.
את ההתקף חטפתי בעקבות עישון גראס.
אני מטופל ברסיטל כדור וחצי במשך חודשיים אשר הוריד את החרדה מעט.
אין לי התקפי חרדה כלל, אך יש לי חוסר שקט ומתח שמלווים אותי כל היום.
כמו כן יש לי לחץ בצוואר וכאבי ראש (אולי זה קשור לכדור, לא יודע) אך מה שמפריע לי זה בעיקר החרדה שאני מרגיש כל היום באיזור החזה ולעיתים דפיקות לב מאוצות.
אני לא כל כך מבין מה יש לי? האם אני סובל מחרדה? (כניראה שכן) איזו סוג זה? אין בעיה לעמוד מול קהל, לדבר עם אנשים או כל בעיה חברתית אחרת. כמו כן אני לא מפחד ממשהו ספציפי (גובה, נחשים או כלבים). אני פשוט חרד ולא יודע למה?! זה ממש מוזר! כמו כן הרגשה זו מכניסה אותי לדיכאון כי אני מרגיש שזה לא עובר כבר הרבה זמן.
מה לעשות? האם נגזר עליי לחיות ככה את שארית חיי? אני יש מוצא? הייתי אצל פסיכולוג קוגנטיבי אבל לא ממש היה לי מה לעבוד איתו? רשמתי כל פעם שהיה לי לחץ בחזה אך לא היה מחשבה שחיברתי ללחץ זה. האם אני צריך פסיכולוג עם גישה אחרת? אני מיואש...
תודה,
נתן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
לנתן
ד''ר חיים היילפרין11/12/2009כן, אתה סובל מחרדה - חשוב עליה כעל שארית פוסט-טראומתית של התקף החרדה - שהיא בהגדרתה אמורפית (מעין פחד טמיר שאינו קשור לשום דבר ספציפי). לא נגזר עליך לחיות כך את שארית חייך ובטיפול הולם ניתן בד"כ "לצאת מזה" בתוך מספר שבועות. ואם הטיפול שאתה עובר איננו אפקטיבי, לך למטפל אחר (ב-CBT, כמו בכל גישה, ישנם מטפלים אפקטיביים יותר ואפקטיביים פחות). בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהזה עובר...
תומר12/12/2009אני מכיר אנשים רבים שקיבלו התקפי חרדה בעקבות שמוש בגראס
התופעות של הלחץ והחרדה עוברות בד"כ אחרי מספר שבועות \חוודשים
תתמיד בטיפול......ממליץ גם להוסיף אולי טיפול אלטרנטיבי.....מסג', יוגה,התעמלות...
שעוזרים להוריד את המתח :)))* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

