איזו הפרעה חרדה יש לי?

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • איזו הפרעה חרדה יש לי?
    נתן
    10/12/2009

    שלום,

    לפני שלושה וחצי חודשיים חוותי התקף חרדה ומאז השתנו חיי.

    לפני התקף החרדה חייתי טוב המון ביטחון עצמי עובד ולומד.

    את ההתקף חטפתי בעקבות עישון גראס.


    אני מטופל ברסיטל כדור וחצי במשך חודשיים אשר הוריד את החרדה מעט.

    אין לי התקפי חרדה כלל, אך יש לי חוסר שקט ומתח שמלווים אותי כל היום.

    כמו כן יש לי לחץ בצוואר וכאבי ראש (אולי זה קשור לכדור, לא יודע) אך מה שמפריע לי זה בעיקר החרדה שאני מרגיש כל היום באיזור החזה ולעיתים דפיקות לב מאוצות.

    אני לא כל כך מבין מה יש לי? האם אני סובל מחרדה? (כניראה שכן) איזו סוג זה? אין בעיה לעמוד מול קהל, לדבר עם אנשים או כל בעיה חברתית אחרת. כמו כן אני לא מפחד ממשהו ספציפי (גובה, נחשים או כלבים). אני פשוט חרד ולא יודע למה?! זה ממש מוזר! כמו כן הרגשה זו מכניסה אותי לדיכאון כי אני מרגיש שזה לא עובר כבר הרבה זמן.

    מה לעשות? האם נגזר עליי לחיות ככה את שארית חיי? אני יש מוצא? הייתי אצל פסיכולוג קוגנטיבי אבל לא ממש היה לי מה לעבוד איתו? רשמתי כל פעם שהיה לי לחץ בחזה אך לא היה מחשבה שחיברתי ללחץ זה. האם אני צריך פסיכולוג עם גישה אחרת? אני מיואש...



    תודה,



    נתן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איזו הפרעה חרדה יש לי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנתן

    ד''ר חיים היילפרין
    11/12/2009

    כן, אתה סובל מחרדה - חשוב עליה כעל שארית פוסט-טראומתית של התקף החרדה - שהיא בהגדרתה אמורפית (מעין פחד טמיר שאינו קשור לשום דבר ספציפי). לא נגזר עליך לחיות כך את שארית חייך ובטיפול הולם ניתן בד"כ "לצאת מזה" בתוך מספר שבועות. ואם הטיפול שאתה עובר איננו אפקטיבי, לך למטפל אחר (ב-CBT, כמו בכל גישה, ישנם מטפלים אפקטיביים יותר ואפקטיביים פחות). בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה עובר...

    תומר
    12/12/2009

    אני מכיר אנשים רבים שקיבלו התקפי חרדה בעקבות שמוש בגראס
    התופעות של הלחץ והחרדה עוברות בד"כ אחרי מספר שבועות \חוודשים
    תתמיד בטיפול......ממליץ גם להוסיף אולי טיפול אלטרנטיבי.....מסג', יוגה,התעמלות...
    שעוזרים להוריד את המתח :)))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו