בקשת עזרה

מנהל הפורום

ד``ר חיים היילפרין
ד"ר חיים היילפרין
ד``ר אודי אורן
ד"ר אודי אורן
לקביעת תור אצל ד"ר אודי אורן ללא פרסום בפורום
 
  • בקשת עזרה
    משה
    10/02/2010

    מזה כ- 15 שנים אני סובל בחרדה ממקומות סגורים או מכל סיטואציה שמגבילה אותי.
    כגון: אי יכולת לצאת ממעלית, או ממקום סגור.
    אי יכולת להזיז איבר - במקרים שהאיבר מגובס, או צפיפות.
    או למשל חרדה מטיפול בשיניים עקב כך שמרדימים לי את החניכיים ואני לא יכול לחוש אותם.

    טופלתי בעבר בשיטה הקוגנטיבית וזה עזר לי למשך שנתיים.
    טופלתי גם בתרופות כמו פאקסט וסימבלטה, וזה לא עזר לי.
    כמו"כ טופלתי בשיטות אלטרנטביות כמו מוח אחד, פרחי באך, וכדו', ללא תועלת.

    שאלתי, האם יש טיפול שיכול לסייע לי לטווח ארוך? ואם כן מהו?
    בתודה מראש!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בקשת עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למשה

    ד''ר חיים היילפרין
    11/02/2010

    כן, קיים טיפול שיכול לסייע לך לטווח רחוק, ופעם כבר הסתייעת בו - כוונתי לטיפול בגישה הקוגניטיבית התנהגותית... לא ברור לי מדוע הטיפול שעברת "החזיק" רק שנתיים - בעקרון השינוי שהטיפול גורם אמור להיות לכל החיים. עצתי לך היא לחזור לטיפול בגישה זו. תשובה מפורטת מזו איני יכול לספק מבלי להכיר אותך ואת היסטוריית הבעייה והטיפול שעברת לעומק. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה.

    משה
    11/02/2010

    לפני שנה חזרתי לטיפול קוגנטיבי (אצל מישהי אחרת כי עברתי דירה)
    אבל הוא היה ארוך יותר, והרגשתי שאין בי תעצומות נפש ואנרגיות להתמודד עם המשימות שקיבלתי.

    מישהו הציע לי לנסות את שיטת ההיפנוזה,
    מישהי אחרת הציעה לי לנסות ללכת לפסיכיאטר אחר, ולשלב במקביל גם טיפול קוגנטיבי.

    אני אובד עיצות,
    אני מרגיש שכבר אין בי את הכוחות להתמודד עם הבעיה הזאת!
    אשמח אם בכל זאת, על אף שאתם לא מכירים מעבר למה שכתבתי את הסטורית הטיפולים שעברתי, אם תכוונו אותי לפחות באיזה שיטה לבחור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למשה

    ד''ר חיים היילפרין
    12/02/2010

    מוקד שאלתך אינה איזו שיטה לבחור (ראה את תשובתי לעיל) אלא העובדה שאין לך יותר את הכוחות להתמודד עם הבעיה... גש לטיפול (בשיטה האמורה) ושים בפני המטפל את העובדה שאין בך כח להתמודד יותר כמטרה הטיפולית הראשונה. בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו