מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חייב עזרה בדחיפותאבי26/01/2011
שלום לכולם
לדעתי אני סוכל מ- ocd כבר יותר מ-15 שנים .כיום אני בן 30 ומחשבות טורדניות באות והולכות בתקופות מסוימות. המחשבה האחרונה שלי הייתה קשורה לעיניין של ניקיון. מאז שאני זוכר את עמצי יש לי אובססיה לניקיון. מה שקרה לאחרונה זה שהחלטתי להפסיק לענוד את השעונים שלי לתקופה מסוימת כי הרגשתי מין צורך לא מובן להרגיש "חופשי"ולדעתי (הלא מובנת)יש צורך להיות בלי שום תכשיט או שעון ולכן החלטתי להוריד מעלי את הצמיד והשעון שלי. החלטתי לשטופ את השעון שלי והצמיד ולצאת למעיין תקוםת"שחרור" בלי שעון או צמיד ופתע תקפה אותי מחשבה שאולי זה לא הזמן הנכון לשטוף את השעונים או הצמיד כי בדיוק באותו זמן ידעתי שאחי נימצא בנסיעה מחוץ לעיר ובגלל שהוא לא קורה בדרך כלל תפילת הדרך בנסיעות כאלה למרות שאנחנו משפחה מסורתית ,חששתי שחלילה יקרה לו משהו במידה ובאותו זמן אני אנקה את הצמיד והשעון ולכן כדי לי לחכות עם זה עד שיחזור הבייתה בשלום.לאחר זמן מה התקשרתי אליו ורק כשראיתי שהוא חזר ניקיתי את הצמיד והשעון והייתי רגוע.
למחרת קמתי בבוקר ושמעתי שהייתה תאונה בבוקר בכביש בצפון ושיש הרוג ואז החלו לי "סרטים בראש שאולי זה בגלל שניקיתי את הצמיד והשעון (למרות שחכיתי עד שאחי יחזור לבית בשלום,ולמרות השתאונה הייתה יום לאחר ששטפתי את השעון והצמיד,משום מה יש לי צורך לשטופ שוב את השעונים והצמידים כדי שחלילה לא יקרה שוב משהו כזה,וגם אם חלילה יקרה שזה לא יהיה בגללי ושאני לא ארגיש יסוריי מצפון.
אני יודע שאולי זה נשמע לכם הזוי זו המחשבה האחרונה שלי. אשמח מאוד אם מישהו יוכל לומר לי את דעתו המקצועית ממה אני סובל...
ישנן מלא מחשבות מסגנון שמטרידות אותי השכם וערב אבל זוהי המחשבה האחרונה.
תודה לקראתם ואשמח לקבל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
חייב עזרה בדחיפות - תגובה
ד''ר חיים היילפרין27/01/2011נכון, כפי שציינת בעצמך בתחילת מכתבך, אתה אכן סובל מ-OCD... החדשות הטובות - אפשר לטפל בזה. פנה לפסיכולוג קליני המטפל בחרדה בגישה הקוגניטיבית-התנהגותית. בהצלחה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

