מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ממש דואגתליהי19/03/2011
שלום
תודה לאל שיש פורומים נהדרים כאלה ותודה רבה לכם
אני בת 21 שנה ... אני סובלת מפחד נוראי !!! אני לחוצה קודם כל בשל לימודים בטכניון ... כל כך לחץ ... רוב העתים אני בדיכאון וזה גם משפיע על ציונים שלי !! אני מפחדת מהמון דברים רעים שאני מדמיינת לעצמי ובסוף מאמינה בדמיון זה ... מרגישה שאני חיה בארועים שאני מדמיינת ... גם ממחלות ...בתקופה אחרונה היה לי כאב וחשבתי שיש לי סרטן בשד ... נשארתי בדיכאון לכמה ימים ...לאחר מכן ...נכנסתי לפורום של איידס וקראתי על בעיות של חולים ואנשים שעשו יחסי מין ודאגו ממחלה ...התחלתי להרגיש שאני חולה מסיבות לא ברורות ...יש לציין שאני בתולה ואף פעם לא קיימתי יחס מין ... אבל מסיבות סתם אני חושבת שאני נפגעתי בנגיף המסוכן הזה .... ועד עכשיו אני נמצאת בחרדה נוראית !!! עד שאני התחלתי לחשוב על מוות ...אני עכשיו בתקופת מבחנים !!! אני לא יכולה ללמוד כל הזמן חושבת על חרדות אלה !!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
ממש דואגת - תגובה
ד''ר אודי אורן20/03/2011לליהי שלום,
אין ספק שאת מאד סובלת, וחשוב שתקבלי את העזרה שתוכל להביא אותך להתמודדות טובה יותר עם האתגרים איתם את מתמודדת.
יש אפשרות לעזור לך. אינך צריכה להמשיך לסבול ברמות אותן את מתארת.
אנא פני לפסיכולוג המתמחה ב-EMDR ו/או בטיפול התנהגותי - קוגניטיבי ובקשי את עזרתו. יכול להיות שלפרק זמן קצר תוכלי גם להעזר בתרופות.
תוכלי לקבל עזרה בשירותי הייעוץ של הטכניון שמכירים היטב בעיות מהסוג שאת מתארת (בעיות שכיחות מאד אצל סטודנטים).
תוכלי כמו כן לקבל עזרה בעזרת פניה לקופת חולים או למטפלים המופיעים באתרים של EMDR-ישראל או אי"טה.
בהצלחה,
אודי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)
.jpg)

