מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חוות דעה נוספת!!!אנה12/01/2011
יש לי כלב מסוג ויסלה לפני שבועיים התנפחה לה הרגל. הוטרינטר עשה בדיקות והוא לא מצא שום אמצעים חשודים של סרטן או נגיף כלשהו. ניתן לה טיפול אנטיביוטי ואין שום שיפור במצבה והוא ממליץ לקטוע לה את האצבעות. אני זקוקה דחוף לחוות דעת נוספת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חוות דעה נוספת!!! - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/01/2011מה גילה של הכלבה? מה נמצא בבדיקת הרגל? האם בוצעו בדיקות דם מקיפות? האם הנפיחות קרתה בעקבות טראומה או ללא כל סיבה נראית לעין? האם ההתדרדרות היתה אקוטית או כרונית?
על מנת לתת חוות דעת נוספת יש לדעת תשובות לשאלות אלו ועוד, וכן לבחון את הרגל. גשי לווטרינר עם כלבתך וכל המידע מהוטרינר המטפל הנוכחי על מנת שיענה על שאלתך
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלב שיצורוני12/01/2011
שלום רב ,
יש לי כלב שיצו בן כ 4 חודשים ושער שליד האף שלו מפריעה לעיניים שלו
וברצוני לדעת עם מותר לגזור את החלק הזה ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלב שיצו - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/01/2011מותר לגזור אך יש להזהר מאד שכן הוא יכול להזיז את הראש תוך כדי הגזירה ולפצוע את העין. לכן מומלץ לגשת למספרה שם יעשו זאת באופן מקצועי
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלב זקןאודי11/01/2011
שלום - יש לנו קוקרספניול זכר בן 15 וקצת,מזה שנתיים סובל מפריצות דיסק,איכשהוא הצלחנו להחזיר לו את היציבה וכושר ההליכה, מזה שנה לא רואה לא שומע וחוש ריח פגום חלקית, בשבועות האחרונים איבד התמצאות הולך ונכנס בקירות,עפעפים עולים למעלה,טופל בסטרואידים הייתה הטבה ליומיים ושוב חזר -כולם אומרים שאולי כדאי להרדים אותו - אני לא מוכן להחליף את אלוהים - מה עושים ??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלב זקן - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/01/2011לעומת אנשים, לבעלי חיים ניתנת הפריווילגיה לסיום חייהם לפני שמגיעים למצב בו הם סובלים (ולן נקראית 'המתת חסד'). כל עוד ניתן לספק לכלבך איכות חיים מספקת - הנאה ממזון, הנאה מיחס של בעליו, שליטה בצרכים, חוסר כאבים - ניתן להאריך את חייו. במידה ואתה והוטרינר המטפל שלך סוברים כי כלבך סובל, מומלץ לבצע המתת חסד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם נביחה היא תקיפהנועה11/01/2011
שלום,
האם אדם יכול להתלונן שכלב נבח עליו- כתקיפה, מהו החוק בעניין?
אני גרה בקיבוץ, ויש אדם שמחפש את כלבנו ,והיום הוא הגיש תלונה למועצה בטענה שהכלב תקף אותו- נביחות בלבד.
שוב הכלב היה משוחרר וזה לא בסדר, אבל חשוב לי שתציינו האם נביחה מתפרשת כתקיפה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם נביחה היא תקיפה - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/01/2011למיטב ידיעתי נביחה בלבד ללא מגע פיזי נחשבת לא נחשבית כתקיפה אלא כמטרד של רעש בלבד, אך מומלץ להתייעץ עם עורך דין בנושא
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלבה אחרי ניתוחANA11/01/2011
שלום רב
הכלבה שרפיית בת 7.5 עברה לפני 6 יומים ניתוח להסרת הטחול. מקבלית אנטיביוטיקה. היא רזה מאוד, אנמית ואין לה תאבון. אוכל יבש , אשר אכלה כל החיים -לא אוכלת. מה מותר ורצוי לתת לה כדי להעלות לה המוגלובין ובכלל לחזק אותה.למשל, האם מותר לתת בשר חי תרי?
האם אנטיביוטיקה משפיעה על התאבון?
באופן כללי היא די בסדר, שותה, עושה צרכים וכו'
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלבה אחרי ניתוח - תגובה
ד''ר נורית פרנקל11/01/2011אנה שלום.
לא ציינת את הגורם שבעקבותיו הוסר הטחול ולא את סוג האנטיביוטיקה שכלבתך מקבלת. הנ"ל יכולים להשפיע על התשובה. אנטיביוטיקות עלולות לפגוע בתאבון ויתכן שחלק מהירידה בתאבון היא מהאנטיביוטיקה. אכילה היא חלק חשוב מההחלמה, לא מומלץ לתת בשר שאינו מבושל, ניתן לתת מזון רטוב בשימורים, אשר מועדף על רוב הכלבים, התייעצי עם הוטרינר שלך לגבי מזון רפואי A/D. כמו כן לא ציינת אם מקבלת שיכוך כאבים, כאב גם הוא עלול לפגוע בתאבון.
החלמה מהירה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה - רוצה להוסיף
ANA11/01/2011רוצה להוסיף - הניתוח בחשד לסרטן הטחול, מחכים לתשובת הביופסיה. שמות אנטיביוטיקה לא זוכרת ,אבל באלון כתוב לתופעת ליווי - אובדן תאבון.
נגד כאבם - מה אפשר לתת?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המלטה של רועה אוסטרליתגבריאל ארונסו11/01/2011
לכל מען דבעי
היום בשעה טובה נולדו 7 גורים מקסימים לכלבה שלנו
אנחנו קצת מודאגים מכיוון שהאמא נשכבת על הגורים ולא מוכנה לזוז
אנחנו מבקשים לדעת האם זה נורמלי????
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המלטה של רועה אוסטרלית - תגובה
ד''ר נורית פרנקל11/01/2011ברכות על ההמלטה
טבעי שהאם הטריה מגוננת על הגורים, אם זאת יש לפקוח עין ולראות שאינה פוגעת בהם. לעיתים, במיוחד בכלבות צעירות, שאינן מנוסות בהמלטות, תתכן תגובה אגרסיבית של הכלבה שעלולה להוביל לפגיעה בגורים. במקרים הנ"ל ניתן לתת תרופות הרגעה לאם המניקה. ישנם מקרים חריגים בהם אין מנוס מהפרדת הגורים מהאם.
מומלץ להציע לה מזון (גורים) ומים ולקחת אותה לטיול לצורך עשית צרכים. אם מסרבת לנ"ל יש להתייעץ עם הוטרינר המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כימו לתוכיםהילה10/01/2011
שלום
האקלקטוס שלי בן שנה וחצי והתגלה אצלו סרטן.
מחרתיים הוטרינר יעשה אנדוסקופיה ויקח ביופסיה גם מהגידול שהתגלה בבטן וגם
מהכבד שנראה מוגדל.(בדיקות בדם יצאו גרועות).
הוטרינר כבר דיבר על כימו אם נצטרך. וכשציינתי שזה מוריד את איכות החיים וזה גם
מה שיכול להרוג אותו, הוא אמר שאצל עופות זה לא כמו אצל יונקים, וזה עושה להם
איכות חיים יותר טובה. חברה ציינה שזה נשמע לה רק כמו רצון להוצאת כספים
מאיתנו.
אפשר לשמוע מה דעתך בנושא הכימו לתוכים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כימו לתוכים - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/01/2011מומלץ להתייעץ עם וטרינר מומחה למחלות סרטניות - אונקולוג. יש 2 מומחיות כאלו בארץ - מומחית אחת בבית חולים וטרינרי בבית דגן, ושניה במרכז מומחים בבית ברל
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתול רחוב חולהשלי10/01/2011
הבוקר כשטיילתי עם בתי התינוקת ראינו חתול שנראה מאוד חולה: סמור, יתכן שקצת מרייר, ומיילל בקול רם.
האם עליי להודיע עליו למישהו? למי? (לעירייה? למשרד הבריאות?)
והאם יש סיכון כלשהו שיש לחתול כלבת, או מחלה אחרת שמדבקת לבני אדם? אמנם לא נגענו בו, אבל אני די חוששת (וגם יש לי פצע פתוח ביד כרגע... )
מדובר באיזור ב"ש.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתול רחוב חולה - תגובה
ד''ר נורית פרנקל11/01/2011אין סכנת הדבקת כלבת ללא מגע, לא מומלץ לגעת בבע"ח חולה שאינך מכירה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, כמובן שלא נגענו. ושאלת המשך:
שלי12/01/2011החתול המדובר היה ברחוב שבו נמצא גן הילדים של בני.
האם, אם החתול הצליח להכנס לשם לארגז החול, אפשר להדבק למשל ממגע (של עיניים, של הפה...) עם צואה או שתן? אני מאוד לחוצה מהסיפור הזה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ויטמין D לחתולה שלא יוצאת מהביתירון10/01/2011
שלום, רציתי לדעת רצוי לתת ויטמין D בטיפות לחתולה אשר לא יוצאת בכלל מהבית.
אם התשובה חיובים, מהם המינונים שיש לתת לה.
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ויטמין D לחתולה שלא יוצאת מהבית - תגובה
ד''ר נורית פרנקל11/01/2011ירון שלום
בניגוד לאנשים חתולים אינם מייצרים ויטמין D בתגובה לאור בעור ולכן הוא מוסף להם במזון. בכדי למלא את צורכי הויטמין לחתולתך יש לתת מזון איכותי. מתן ויטמינים בעודף עלול להזיק, ולכן אם חתולתך מקבלת מזון איכותי המיועד לחתולים אין מקום לדאגה או לתוספת ויטמינים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ריר וריח בפה אצל חתולה סקוטישטטיאנה09/01/2011
שלום רב.
חתולה שלי סקוטיש יולידה 5 גורים ת,לידה 04.12.2010
אתמול ראיתי אצל חתולה ריר וריח מפה והיא מלקקת את הפה שלה כי לו כואב לה ואכשיו אצל גור שלה אותו דבר מה זה יכול להיות?
היא מניקה את הגור.
אני חושבת שזה דלקת פה.
תעזרו לי בתשובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ריר וריח בפה אצל חתולה סקוטיש - תגובה
ד''ר נורית פרנקל09/01/2011ריח רע מהפה יכול להיות כתוצאה ממגוון גורמים כגון דלקת, אבן שן כיבים ועוד. בנוסף הריור מהפה אופייני גם הוא למצב של דלקת וכיבים בפה. יש היא לקחת את חתולתך לוטרינר בדחיפות על-מנת שיבדוק אותה ואת הגורים ביסודיות ויתאים טיפול לחולים ויתכן וימנע מצב הדבקת שאר הגורים.
בריאות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גידול אוגריםהדס עמית07/01/2011
ברצוני לגדל אוגרים בחוץ. רציתי לדעת האם זה אפשרי? מהם התנאים הרצויים לגידול אוגרים בחוץ?(מבנה הכלוב, טמפרטורה וכו')
תודה רבה
הדס עמית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין תשובה
הדס עמית10/02/2011אנא ענו על שאלותי,תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגידול אוגרים - תגובה
ד''ר תמר נרקיס13/02/2011אני מציעה לך להתייעץ עם וטרינר שמתמחה בגידול חיות אקזוטיות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלב שעושה צרכים בביתנינה06/01/2011
שלום:)
אימצנו כלב אתמול-הוא בן שלוש חודשים-הבעלים הקודמים שלו אמרו שהוטרינר ראה אותו ואמר שהוא בריא והכל טוב ושב3 חודשים הוא צריך להתחסן-
עכשיו-הם אמרו שהכלב רגיל לעשות את הצרכים שלו בחוץ,אבל מהרגע שהביאו אותו הוא עושה צרכים בבית ובחוץ רק מרחרח ומשחק ולא עושה שם כלום.מה אפשר לעשות?יכול להיות זה בגלל שוק הדירה והאנשים החדשים?איך ללמד אותו נכון שיעשה צרכים רק בחוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלב שעושה צרכים בבית - תגובה
ד''ר תמר נרקיס09/01/2011מאד יתכן שהכלב עושה צרכים בבית בגלל הלחץ מהמעבר לבית חדש. תנו לו כמה ימים להתרגל לבית ואליכם וראו אם הבעיה נמשכת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתול שאוכל לעצמו שיערמיכל05/01/2011
שלום,
יש לי שני חתול, שאוכל לעצמו את השיער בזנב כבר תקופה,
הלכתי לוטרינר והוא נתן לו כדור נגד תולעים,
ואז הייתה תחושה שהשיער חוזר והחתול הניח לו לגדול,
בחודש האחרון חלה החרפה באכילת השיער בזנב, וגם עבר לאכול באיזורים אחרים בגוף,
אני לא רואה תולעים אצלו,
מה ממולץ לעשות?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתול שאוכל לעצמו שיער - תגובה
ד''ר תמר נרקיס09/01/2011יתכן שהחתול סובל מבעיות עוריות כגון טפילי עור או אלרגיה, או שאכילת העור נובעת מבעיה התנהגותית. כדי להבין במה מדובר יש לחזור לוטרינר שיבצע בדיקות כגון מגרדי עור, משטחים מהעור, בדיקת הפרווה ובמידת הצורך ביופסית עור. על פי תוצאות הבדיקות אפשר יהיה לקבוע ממה נובעת הבעיה ולטפל בה בהתאם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האוכל לא מספיקטל יצחקי05/01/2011
שלום,
יש לי כלב מסוג ג'ק ראסל מעורב עם תחש. הוא מאוד נמרץ ושמח אך משום מה זה מרגיש שאינו שבע כלל. גם אם הוא אחרי האוכל הוא עדין תר אחרי "אוצרות" טבע למינהם. הוא שוקל 9.5 ק"ג והוא אוכל היום את האוכל של "רויאל קנין".. האם כדאי לי לשנות את סוג האוכל. אם כן, מה מומצץ? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האוכל לא מספיק - תגובה
ד''ר תמר נרקיס09/01/2011האם אתם עוקבים אחרי משקלו של הכלב? האם הוטרינר שלכם חושב שהכלב במצב גופני טוב? רזה מידי? שמן מידי? ישנן דרכים לקבוע האם הכלב במצב גופני תקין. עליכם לתת לכלב את כמות המזון המומלצת על האריזה על פי משקל גופו. אם הוא במצב גופני ומשקל תקין, והוא אינו יורד במשקל או עולה במשקל, אז כנראה שהוא מקבל כמות מזון מספקת. במקרים כאלה אפשר לחלק את כמות המזון שהוא מקבל לשתיים או שלוש ארוחות ביום, כדי שלא ירגיש רעב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סירוסרלי04/01/2011
שלום,יש לי כלב מעורב בן 12 מסוג קוקר ספנייל ושועלי שעשינו לו סירוס לפני חודש וחצי עקב בעיה בשתן, הוא היה מטיל שתן בכמויות קטנות בגלל פרוסטטה מוגדלת ולכן הומלץ לנו לסרס אותו. לאחר הסירוס הכול היה בסדר והוא חזר לעצמו והטיל שתן בצורה תקינה,בכמויות גדולות מבעבר. הבעיה היא שלפני שבועיים החלה אצלו בעיה שאף פעם לא הייתה בעבר, 3 פעמים הוא עשה פיפי על המיטות גם שלנו וגם של עצמו, חשוב לי לציין כי הוא כלב שאף פעם כמעט לא עשה צרכים בבית גם שהיה קטן,הייתכן שיש בעיה עם הניתוח או אולי פסיכולוגית הוא מעניש אותנו על זה שסירסנו אותו? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סירוס - תגובה
ד''ר תמר נרקיס09/01/2011השתנה בבית היא אינה "עונש" לבעלים, זהו פירוש שאנחנו נותנים להתנהגות חיות המחמד שלנו. מאד יכול להיות שהכלב סובל מדלקת בדרכי השתן, ועל כן דבר ראשון עליכם לגשת לוטרינר שיבצע בדיקה כללית ובדיקת שתן. אם בדיקת השתן תהיה תקינה, והפרוסטטה אינה מוגדלת או מודלקת, יתכן שמדובר בבעיה התנהגותית, אך ראשית יש לשלול בעיה רפואית, במיוחד בכלב מבוגר על היסטוריה של בעיות בפרוסטטה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירוס
רלי12/01/2011האם יכול להיות שמדובר בדלקת בשתן למרות שהוא מטיל שתן בכמויות גדולות ולא מעטות כמו בדלקת שתן אצל בני אדם? דבר נוסף ששכחתי לומר זה שמצאו לו לפני הסירוס גם קריסטלים בשתן ועכשיו אנחנו נותנים לו מזון רפואי מיוחד ורק מידי פעם אוכל שלנו כי הוא רגיל לכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסירוס - תגובה
ד''ר תמר נרקיס14/01/2011על מנת לשלול או לאשש דלקת שתן, יש לבצע בדיקת שתן מלאה במראה. לפי תיאורך, יתכן שמדובר בדלקת שתן ויתכן גם שמדובר במחלות אחרות שגורמות לשתיה והשתנה מרובה (כגון כליות, מחלות הורמונליות ועוד).
גשי לווטרינר לבדיקות נוספות
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)










