פורום וטרינריה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אנזימי כבד גבוהים
    קרן
    21/01/2011

    שלום רב,
    יש לנו כלב מסוג פקינז בן כשנתיים,
    לפני כשבועיים הוא קפץ ממיטה גבוהה בבית (איני יודעת אם יש לכך קשר ישיר) ומיד לאחר מכן התחיל להקיא מיצי קיבה, לאחר מכן הקיא קצף לבן ונתן צואה בבית מה שלא קרה מעולם,הלשון שלו הלבינה וראיתי שהוא ממש דוערך לי מול העיניים, מתוך המצוקה הזו לקחתי אותו מיידית לויטרנירית שהבחינה שהוא בשוק אנפילקטי נתנה לו זריקת אני היסטמין, זריקת אנטיביוטיקה עירוי נוזלים ונעשו לו בדיקות דם.
    לאחר מס' שעות הכלב התאושש ואפשר לומר שדי חזר לעצמו, אך בדיקות הדם הראו שאנזימי הכבד מאד גבוהים...מעל 1,000 ! כל שאר הנתונים של בדיקת הדם לרבות הבילרובין תקינים לחלוטין.
    לאחר התייעצות החלטנו להתחיל טיםול אנטיביוטי ולחזור עוד שבוע על בדיקת הדם,
    עבר שבוע ולקחתי אותו לבדיקה אך הוא בשום פנים ואופן לא הסכים ואף ניסה לתקוף
    ולכן הויטרינרית הציעה לטשטש אותו...מאחר והכלב מתפקד כרגיל ללא בעיות מיוחדות מלא מרץ ושמחת חיים ותאבון תקין ביקשתי ממנה לחשוב על זה מאחר ואני חוששת שהטישטוש יזיק לו ויסכן אותו, מה דעתכם ? האם הכרחי לחזור על הבדיקה או שאפשר
    לוותר (כבר עבורו שבועיים וטפו טפו הכל בסדר...) האם יש סיכונים בטישטוש אודה לתשובתכם וסליחה על אורך המגילה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אנזימי כבד גבוהים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אנזימי כבד גבוהים - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    23/01/2011

    קרן שלום
    אני שמחה לשמוע שמצבו של כלבך השתפר מאוד.
    בהחלט מומלץ לחזור על בדיקת הדם, ולראות האם רמות האנזימים חזרו לערכי הנורמה.
    ישנו מגוון של חומרי טשטוש, חלקם מאוד בטוחים, במידה ולא ניתן לקחת דם באמצעות ריסון עם מחסום והחזקה כדאי להשתמש באחד מהם.
    רק בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות
    שני
    21/01/2011

    אימצתי חתול בן חצי שנה (סקוטי מעורב עם בריטי) לפני מספר ימים, הוא חוסן פעמיים (מרובעת +דחף) ואף עבר פעמיים תילוע.
    החתול אנרגטי, ידידותי, פעלתן, אוכל שותה ועושה את צרכיו כמו שצריך.
    ישנו דבר שמעט מטריד אותי ואינני בטוחה אם קיימת באמת בעיה.
    בשתי העיניים שלו יש מעין שקיפות מוזרה כאשר החתול מביט הצידה, הדבר ניכר יותר בעין שמאל.
    הוא ביקר אצל שני וטרינרים. הביקור הראשון היה אצל המשפחה שממנו אימצנו אותו, הרופא חתם שאין שום בעיה בעיניו. הביקור השני היה היום מיוזמתי. בביקור זה הוטרינר זיהה את השקיפות הזאת שאנו מדברים עליה, אך לא נתן הבחנה והמליץ ללכת לרופא עיניים.
    אין באפשרותי לשלם את הסכומים שרופא עיניים מומחה לחתול ביקש ממני (רק לראות את החתול 400 שח).
    ניסיתי לצלם את החתול על מנת להראות לך, כרגע בתמונות הדבר לא בא לידי ביטוי. אצרף תמונה מוצלחת במידה והמצלמה תצליח לזהות את הדבר.
    אני מוטרדת מעניין זה בעיקר כי יש לי חתולה נוספת בבית. כרגע הוא מופרד ממנה בחלק אחר של הבית על מנת ליצור חיברות טובה בינהם.

    אשמח לשמוע את דעתך.
    בכבוד רב,
    שני משה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התייעצות - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    23/01/2011

    שני שלום
    ברכות על החתול החדש
    קשה להבין מהתיאור במה מדובר. באופן כללי, גם הקרנית וגם הנוזל בלשכה הקדמית של העין הם שקופים בבע"ח בריא. ניתן אולי להעלות תמונה של עייני החתול, או להתייעץ עם מומחה עיניים בכדי לקבל תשובה יותר ספציפית.
    בהצלחה והרבה בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרפסים מתמשכים
    דיאנה
    20/01/2011

    הכלבה שלי סביבות גיל 8-9.
    ביום בדרך כלל אנו מאכילים אותה בין פעם לפעמיים ביום.
    שמתי לב שבזמן האחרון היא התחילה להוציא גרפסים קולניים כאילו סוג של הקאה או משהו כזה בסגנון.
    חשוב לי לציין שלפני חודשיים החלפנו לה את האוכל ליותר מזין ובריא.
    את הגרפסים, שמתי לב היא עושה יותר מפעם אחת במשך היום, וזה כבר נמשך כמה זמן.
    היום שמתי לב שאפילו כשהיא שוכבת פתאום יוצא לה גרפסם ואז היא ממשיכה לשכב כאילו כלום לא קרה.. איך ניתן לפרש את הדבר??
    האם האוכל לא מתאים או זה בעיה בעיקול??? בנוסף.. הכלבה עברה עקירה ולאחריה היא ממש השמינה ועכשיו גם קשה לה לזוז והיא הולכת ממש לאט כאילו יש לה בעיית פרקים.
    האם זה גם יכול להיות קשור לבעית הגרפסים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרפסים מתמשכים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרפסים מתמשכים - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    23/01/2011

    הגרפצים/פליטות יכולים להיות תוצאה של מזון לא מתאים, אך יכולים להיות מגורמים אחרים ובינהם תולעת הפארק. כמו כן לא נראה שיש קשר בין עקירת השן לעליה במשקל. השמנה וקושי להתנייד קשורים האחד בשני, עודף המשקל מקשה על התנועתיות ומעמיס על המפרקים בעוד חוסר התנועתיות תורמת לעליה במשקל.
    ממליצה בחום לגשת בהקדם לוטרינר שיבדוק את כלבתך יקדם את בירור מקור הגרפצים/פליטות? יבנה תוכנית לירידה במשקל ויטפל בבעיות הפרקים אם יש כאלה.
    הרבה בריאות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה מיוחמת
    אילנה
    20/01/2011

    שלום,
    יש לי חתולה בריטית כחולה 7 חודשים לא מעוקרת, אנו מעוניינים בגורים, כרגע היא מיוחמת. כמה זמן נמשכת תקופת הייחום? ומתי היא תקבל מחזור והאם זה גם דם כמו אצל נשים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתולה מיוחמת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתולה מיוחמת - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    23/01/2011

    אילנה שלום
    מומלץ לא להרביע לפני גיל שנה וחצי. בחתולות תקופת הייחום מתחילה כאשר הימים מתארכים, ממש בתקופה זאת. בחתולה ישנו ביצוץ מושרה, שחל רק לאחר ההזדווגות. כל עוד החתולה אינה מזדווגת היא תהיה מיוחמת, יחום נמשך מספר ימים ובין יחום ליחום תחול הפסקה של מספר ימים עד שבועות, בד"כ הייחום נשמך כחודש וחצי. במהלך התקופה הנ"ל יתכנו שינויים התנהגותיים כגון שכיבה על הגב, יללות, וחוסר שקט. כיום ישנו שבב בו חומר שנקרא סופרלורין, שניתן להזרקה אשר מפסיק את היחום,לפרק זמן של חצי שנה עד שנתיים(משתנה בין חתול לחתול), ללא תופעות לואי - הנ"ל יכול להתאים למצבים הנ"ל.
    בחתולות הייחום אינו מלווה בדימום.
    הרבה בריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרכיבים במזון
    שני
    20/01/2011

    היי,
    יש ברשותי שלושה כלבים. אחת פינצ'רית בת 15 במצב בריאותי טוב,השני מלינואה בן שנתיים וחצי והשלישית דוברמנית מעורבת בת חצי שנה.אמרו לי שכדאי להימנע ממזון שמכיל תירס בכל צורה שהיא אבל בדקתי וראיתי שכמעט כל המזונות מכילים תירס,אפילו מזונות שנחשבים מאוד טובים.האם תירס יכול להזיק בצורה יוצאת דופן לאחד מהכלבים שציינתי?ומה בכלל רע בתירס?אם זה היה מרכיב מזיק לא היו מכניסים אותו בכל כך הרבה מזונות,אז למה בכל זאת יש לו שם רע?
    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרכיבים במזון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה דווקא על השאלה שלי דילגתם?

    שני
    30/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרכיבים במזון - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    30/01/2011

    תירס אינו מרכיב לא רצוי במזון!!!
    ברוב מזונות הכלבים יש תירס, ואם הוא נמצא במינון נכון ומאוזן הוא בהחלט מרכיב רצוי. עליך לבחור במזון של חברה מאיכות טובה, ואין שום מניעה שיהיה בו גם תירס, בנוסף לכל המרכיבים החיוניים האחרים.
    לדוברמנית מומלץ לתת מזון לגורים עד גיל שנה, כדי לאפשר התפתחות תקינה.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב שלי פתאום צולע!!!
    ליאת
    18/01/2011

    אהלן!
    הכלב שלי הוא פיטבול מקסים בן שנה וקצת.
    חבר שלי לקח אותו לריצה והוא לפתע חזר צולע....
    האם אני צריכה לדאוג??? לקחת לוטרינר???
    כשאני נוגעת לו בכל חלק ברגל הוא לא מגלה סימני כאב-רק מלקק את הכף כל הזמן.
    הכלב די היפראקטיבי ועכשיו הוא לא מצליח לעלות למיטה לבד.....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הכלב שלי פתאום צולע!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלב שלי פתאום צולע!!! - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    23/01/2011

    ליאת שלום
    במידה והליעה לא עברה עד היום ולא ביקרת אצל וטרינר, מומלץ לקחת את הכלב לבדיקה אצל וטרינר אשר במידת הצורך יבצע גם צילומי רנטגן.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרכים בבית
    קרן
    18/01/2011

    שלום רב
    לפני חודש קיבלתי כלבת לברדור מעורבת בת שנה מצער בעלי חיים.
    במשך שבועיים היא לא עשתה צרכים בבית.
    לפני שבועיים הכנסתי עוד כלבה רק לתקופה קצרה (ביביסיטר) ומאז היא עושה לי צרכים בבית.
    הם משחקות ממש יפה.
    אני כרגע בחול,ובת דודה שלי שומרת על שתיהם והיא אמרה לי שגם שהכלבה השניה איננה היא ממשיכה לעשות צרכים בבית.
    מה אני צריכה לעשות? אני חוזרת עוד שבוע לארץ.
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צרכים בבית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צרכים בבית - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    18/01/2011

    קרן שלום
    נשמע שהשינויים בהתנהגות שכוללים עשית צרכים בבית הם תוצאה של שינויים בסביבת הכלבה (כניסת כלבה נוספת, נסיעתך לחול..). בכדי לחזור למצב בו כלבתך עושה את הצרכים בחוץ, יש ליצור מצב של שיגרה יציבה, בה יוצאים לטיול לאחר הארוחה, מקיימים מספר טיולים רב ביום וכמו כן ניתן לתת חיזוק חיובי/צ'ופר בזמן שעושה את הצרכים בחוץ בכדי לעודד אותה להמשיך בכך.
    במידה ואינך מצליחה לפתור את הבעיה מומלץ להתייעץ עם מאלף.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול - כלב
    קרן
    17/01/2011

    שלום
    רציתי לשאול
    יש לי חתולה פרסיה מזה כ-5 שנים ,היא אצלנו מאז הייתה גורה בת כמה חודשים .
    כיום ילדי רוצים כלב.רציתי לדעת האם הדבר אפשרי..מאחר והחתולה תפסה כבר את מקומה בבית ואין לי כוונה למסור אותה.
    במידה והדבר אפשרי אשמח מאוד לדעת ..האם יש סוגים מסוימים של כלבים המסתדרים עם חתולים..איזה גיל צריך להיות הכלב - האם גור או בוגר ..
    תודה רבה
    אילנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חתול - כלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חתול - כלב - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    17/01/2011

    אילנית שלום
    חתולים וכלבים חיים בהרמוניה בבתים רבים. בכדי ש"השידוך" יצליח מומלץ לקחת גור כלבים (נקבה או זכר), אשר יחשף לחתולה בגיל צעיר דבר שעשוי למנוע עימותיים עתידיים..
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    קרן
    18/01/2011

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב תשובה במיידית
    מור כהן
    16/01/2011

    ד"ר שלום לפני שבוע ויומיים בדיוק נעשה לכלב שלי מסוג פיטבול בן עשרה חודשים סירוס כבר שבוע וימיים יש לכלב דימום מידי פעם הוא פשוט מתחיל לטפטף אתמול הייתי אצל הוטרינר שוב (כל יום לצערי אני אצלו מהניתוח)הוא הרדים אותו פעם שנייה פתח ניקרה חתך ותפר שוב בנוסף עשה חתך קטן באשכים על מנת לנקז את הדימום
    לצערי אחרי כל זה היום שוב התחיל לדמם והתפרים נפתחו במקצת אך נוצר פתח
    אני רוצה להדגיש שבמהלך הסירוס הכלב התעורר מההרדמה והשתולל עד ששוב הוטרינר הרדים אותו ומאז כל ביקור במהלך השבוע ויומיים נעשה סיוט ומאבקים מטורפים עם הכלב ואני אציין שוב שהוא מסוג פטבול לכן המאבקים עימו קשים.
    אז ככה רציתי לדעת מה עוד ניתן לעשות בעניין הדימום?? והשאלה השנייה שלי האם זהו מחדל וטרינרי מה שקרה כאן?? תודה מראש מור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייב תשובה במיידית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב תשובה במיידית - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    17/01/2011

    אינני חושבת שמדובר חלילה במחדל. לצערנו קיימים סיבוכים לניתוחים, כולל לניתוחים שנחשבים "פשוטים" כמו סירוס. אם הכלב ממשיך לדמם, אני ממליצה בחום לבצע בדיקות דם לתפקודי הקרישה. יתכן שיש לו בעיה בקרישת הדם. בנוסף, חשוב שהכלב יהיה כל הזמן עם קולר אליזבתני כדי שלא יצליח לשפשף את אזור הניתוח ולפתוח את התפרים. אם הכלב כל הזמן משתולל ואתם חושבים שזוהי הסיבה לדימומים ולפתיחת התפרים, אפשר לתת לו תרופות הרגעה למשך מספר ימים עד שהחתך יחלים.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעניין הסירוס

    מור כהן
    17/01/2011

    כרגע הכלב עם חתך פתוח ומידי פעם הוא מדמם קצת הוא קיבל קלציום על מנת ליצור קרישה בדם אבל לא לשכוח שאנחו כבר שבוע ושלושה ימים אחרי וזה פשוט ניראה כאילו אתמול הוא נותח אני ממש לא יודע כבר מה לעשות שום דבר פשוט לא עוזר והוטרינר אמר שעדיף להשאיר את זה כמו שזה פתוח עד שזה יסגר מעצמו כי כבר הרדמנו את הכלב מספר פעמים זה הגיוני ?? זה לא מסוכן ??
    תודה רבה על התגובה דוקטור :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעניין הסירוס - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    17/01/2011

    לא ניתן לתת חוות דעת מבלי לראות את הכלב, באופן כללי אם המקום נראה נקי ולא מזוהם, ישנה אפשרות שהפצע יסגר גם ללא תפירה נוספת. התיעץ עם הוטרינר המטפל לגבי המצב, במידה ואתה עדין מוטרד קח את כלבך לחוות דעת נוספת.
    החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתם
    שושי
    16/01/2011

    החתולה שלי בת חצי שנה. היום כשהיא פערה את פיה ראיתי שבחך העליון יש כתם שחור, האם זה נורמלי?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כתם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כתם - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    16/01/2011

    לרוב כתם שחור כמו שאת מתארת הוא פיגמנטציה נורמאלית. אם את לא בטוחה, אפשר לבקש מהוטרינר שיסתכל על הכתם ויחווה דעתו. אם החתולה מרגישה טוב, עירנית, אוכלת, ולא נראה שמשהו מציק לה בפה, אפשר לחכות עם הבדיקה לביקור השנתי לחיסון אצל הוטרינר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מודה לך על העזרה

    שושי
    16/01/2011

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תספורת לפרסייה שלי
    ענת
    16/01/2011

    יש לי חתולה פרייסה בת שנה וחצי בערך..
    בזמן האחרון היא לא נתנה לסרק אותה כלכך ונוצרו לה רסטות והמון .
    עכשיו אני יודעת שצריך לספר אותה ונאמר לי שבגלל שהיא פחדנית אז צריך לטשטש אותה..
    רצתי לדעת מספר דברים לגבי הטישטוש הזה.
    1)האם הוא מזיק?ואם כן מה ההשפעות שלו??
    2)מה אמור להיות העלות לתספורת עם טישטוש?
    ולגבי התספורת האם זה אפשרי לספר אותה בתקופה זו??
    תודה ויום נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תספורת לפרסייה שלי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תספורת לפרסייה שלי - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    16/01/2011

    חתולים רבים עוברים תספורת בטשטוש. אם הטשטוש נעשה על ידי וטרינר, לאחר שהחתול נבדק, הסיכון שבזריקה הוא נמוך מאד, ובמיוחד בחתולים צעירים.
    מומלץ לא לספר חתולים בתקופת החורף, אם אפשר כדאי לחכות לימים חמים יותר. אפשר לבקש מהספרית שרק תגזור את הראסטות ותסרק את החתולה, בלי לגלח את כל גופה.

    לגבי עלויות עליכם לברר במרפאות הוטרינריות.
    אם החתולה מקבלת טשטוש חשוב שזה יעשה אצל וטרינר וכשהוטרינר נמצא במקום.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    ענת
    16/01/2011

    אבל אשמח לדעת מה טווח המחירים..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף בבקשה
    רותי גו.
    16/01/2011

    יש לי כלבת פקינז בת 12.7 שנים, לפני כ-4 ימים בלילה תוך כדי שינה היא התכווצה והתפתלה תוך כדי צווחות והראש מעט נשמט בחוסר שליטה, הרמתי אותה, הרגעתי בליטופים וחשתי שיש לה התכווצויות בבטן וחירחורים - לאט לאט היא נרגעה, נתתי לה מעט מים עם טיפת סוכר באמצעות מזרק (ללא מחט כמובן).
    היא אפילו אכלה מעט ונרדמה, התופעה חלפה למס' ימים ואתמול בלילה וגם הבוקר חזרה על עצמה שוב, כאשר אני מטפלת בה באותו אופן שפירטתי והיא נרגעת לגמרי תוך כחצי שעה, אוכלת, שותה (אני מרימה אותה למקום בו היא רגילה לעשות צרכים ומחזירה אותה למקומה על השמיכה, כל זאת כדי שלא תתאמץ יתר על המידה), אחרי מנוחה היא מתעוררת ו ניגשת בכוחות עצמה לאוכל ולמים שלה, למותר לציין שמזה כשבוע תיאבונה לא רב. היא אוכלת מעט, קשה לה לאכול אוכל יבש ולכן, כפי שאני עושה בד"כ מספר פעמים בשבוע, עשיתי ליום יומי - אני מכינה חזה עוף מכובס, חתוך קטן ומעורב עם מעט אורז לבן, אם היא לא אוכלת בעצמה, אני מאכילה אותה.
    אני מציינת כי היא סובלת מאיוושה בלב, ציסטה בשחלה ובעיות עיכול מזה זמן המלוות בצואה כהה ומידי פעם מקבלת טיפול במטרוג'יל בהתאם להנחיות הוטרינר שלה - גם בשבוע האחרון יש תופעה של צואה כהה, אבל לא יצא לנו להגיע לוטרינר ולכן, היא אינה מקבלת טיפול רפואי.
    לפני כשלושה חודשים היא עברה בדיקת דם בשל התייבשות, תוצאות הבדיקה היו טובות מאד מבחינת תפקודי כיליה וכבד (הסוכר היה 147, הוטרינר אמר שזה עקב ההתייבשות). אודה לכם מאד באם תוכלו פחות או יותר להודיע לי מה עשוי לגרום להתקפי ההתכווצויות , האם יש טיפול או שזו תופעת זיקנה ?. בתודה ובברכה, רותי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דחוף בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דחוף בבקשה - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    16/01/2011

    יתכן וה"התכווצויות" שאת מתארת הן עווית, שיכולה לנבוע מבעיות שונות במח או באיברים אחרים בגוף. אם את דואגת לכלבתך, עליך לקחת אותה עוד היום לוטרינר!!!!!
    יש לבדוק את הכלבה ביסודיות וייתען שהיא זקוקה לטיפול תרופתי ואף לאישפוז.

    גשו לוטרינר בהקדם!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה
    ענת
    15/01/2011

    רציתי להתייעץ לגבי נושא מציק במיוחד אימצתי כלב מעורב לא ידוע של מה- בן 3 חודשים לפני שלושה שבועות
    הוא עושה פיפי בבית וגם בחוץ כשאני מוציאה אותו אך הרבה פעמים הוא לא עושה בחוץ וברגע שאנחנו נכנסים הביתה הוא רץ לארגז ולשמיכות בהם הוא ישן ועושה שם פיפי במכוון, וזה קרה מספר רב של פעמים וזה לא מפסיק למרות שאני אומרת "לא" תקיף מה לעשות?

    ועוד שאלה הוא החל לנשוך אותנו פשוט לנשוך ממש חזק מה עושים לגביי זה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    16/01/2011

    לגבי מתן צרכים בבית: יש להוציא את הגור לטיולים ממושכים והרבה פעמים ביום. כאשר הוא עושה צרכים בחוץ יש לשבח אותו ואפילו לתת לו צ'ופר. ברוב המקרים עם הזמן הכלבים מפסיקים לעשות צרכים בבית. בכל מקרה דעו שהוא לא מנסה "להעניש" אותכם, וזוהי התנהגות שכיחה בגיל הזה.
    לגבי הנשיכות: בשום אופן אין לתת לגור לנשוך אותכם. כשהוא מנסה לנשוך יש לתפוס לו את הפה ולהגיד בתקיפות "לא". גם התופעה הזאת לרוב חולפת עם התבגרות הגור.
    אם הבעיות לא יחלפו בשבועות או החודשים הקרובים מומלץ להתייעץ עם מאלף.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה המשך

    ענת
    17/01/2011

    תודה על העזרה, אני מבינה את זה שהגור עושה בבית זה טבעי לגיל שלו אבל דווקא ללכת ולעשות במיטה שלו אני הבנתי שזה נדיר לא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלטה
    אילנה
    15/01/2011

    שלום רב,
    הכלבה שלי פקינז בת 2 המליטה הבוקר גור בשעה 8:30 בבוקר ומאז לא המליטה שום גור היא מאוד נינוחה,שתתה מים ואפילו רעבה..היתכן שיש רק גור נוסף? מה משך הזמן בין גור לגור בהמלטה? חשוב לציין שחיסנתי אותה בתולעת הפארק ובמשושה ובתילוע .בזמן ההריון כי לא ידעתי שהיא בהריון..האם יש קשר לגור אחד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המלטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלטה - תגובה

    ד''ר תמר נרקיס
    16/01/2011

    יתכן שהיה רק גור אחד, למרות שלרוב יש יותר. בנוסף, בדרך כלל כאשר יש רק גור אחד הוא הרבה פעמים גדול מאד ואז יש קושי בהמלטה. לכן, אני ממליצה לך לגשת לוטרינר שיוודא באמצעות אולטראסאונד או צילום שאין עוד גורים בבטן.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלטה

    אילנה
    16/01/2011

    תודה שחזרת\ם אליי,אכן עשיתי צילום ואין עוד גורים כך שההמלטה הסתכמה בגור 1
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלבה דרכה על משהו שנתקע לה ברגל
    יבגני
    14/01/2011

    לפני כשבוע אחת מהכלבות שלי דרכה על קוץ\זכוכית איני יודע מה בדיוק.
    היה לה קצת דם באחת מהכריות בכף הרגל והסקתי שזו רק שריטה ולא עשיתי כלום.
    עבר שבוע, היא עדיין צולעת. מבט ברגל חושף מין פס לבן כזה שנראה כמו זכוכית שתקוע שם או אולי פלסטיק(זה קרה כשחצינו כביש).

    עצוב לי לראות אותה ככה, עוד לא לקחתי אותה לוטרינר כי עבדתי ולא שמתי לב שהיא צולעת כל כך, שכן לפעמים היא דורכת על כף הרגל הזאת.

    כל נסיון שלי לגעת באיזור מסכן אותי בנשיכה רצינית.
    האם לחכות ליום ראשון וללכת לוטרינר? ואם כן איזה מומלץ בבאר שבע?

    כמו כן עוד שאלה, כמה עולה טיפול ניקוי שיניים בהרדמה לכלב קטן? והאם מי פה לכלב זה דבר מומלץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכלבה דרכה על משהו שנתקע לה ברגל - תגובה

    ד''ר נורית פרנקל
    16/01/2011

    יבגני שלום
    ממליצה לך לגשת בהקדם לוטרינר שיבדוק את כלבתך, גוף זר עלול לגרום לזיהום אשר ללא טיפול עלול להסתבך. באותו מעמד תוכל להתייעץ עם הוטרינר לגבי ניקוי השיניים והתעדכן בעלותו.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום