שאלה של אמא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה של אמא
    .
    10/08/2011

    שלום אנה אני חושש מאוד .תנסה לענות על כול השאלות השאלות. תודה

    אם תרופת איבופרופן הפגיעה שלו היחידה זו לאנשים שיש להם בעיה במערכת העיכול, כיבים , או דלקות, אז התרופה הזאת עלולה לגרום, דימומים בכיבה,

    שאלות- התרופה הזאת וותיקה מאוד, אם יש לפי ניסיונך, או לפי המחקרים בכמעט 50 שנה אחרונות, פגיעה לבבית, באנשים שאין להם בעייה לבבית,

    2. אם התרופה יכולה לעשות דימומים בכיבה לחולה שהכיבה שלו תקינה לחלוטין, .

    3-האם יכול להיות בעיה, לחולה שנוטל את התרופה ,על ידי רופא מטפל, (((((לשנים ארוכות מאוד, ))) לפי המידע שנתתי ,שאין בעיה לבבית, או במערכת העיכול.

    אנה תשובתך ,וניסיונך העשיר, חשוב לי , בקשר ל-אמא בסביבות ה- 40

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה של אמא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה של אמא - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    13/08/2011

    אמא שלום

    לשאלותייך
    איבופרופן הניטלת לאורך זמן יכולה ,בבני אדם בריאים לחלוטין לגרום לנזק במערכת העיכול וכן במערכת הקרדיו וסקולארית!!

    מניסיוני -לא היו לי מיקרים שנטלו תרופה זו באופן עיקבי לאורך שנים

    בהחלט התרופה יוכלה ליגרום לנזקים כמו דימומים בקיבה, מערכת לבבית וכלי דם


    הרבה בריאות

    ד"ר ישר תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו