כאב אנו רקטלי קשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב אנו רקטלי קשה
    אברי
    08/02/2012

    סובל בשבועיים האחרונים מכאב רצוף וקשה מאד אשר מתחיל בדרך כלל 10 דקות אחרי היציאה כשריפה , ממשיך לכאב בכל הרקטום (מוקד כ- 5 ס"מ פנימה) ובהמשך מתפתח לכאבים חזקים בעכוזים לכל היום דבר שאינו מאפשר כלל לתפקד. מבדיקת רופא כירורג הוא איבחן ספזם של הספינקטר ופובוורקטליס. לדעתו כל מה שיש לעשות זה אמבטיות.
    לפני 8 שנים היתה הפרעה דומה בעוצמה נמוכה ונסבלת, בוצעו כל הבדיקות והטיפולים שהיו אפשריים אז (ממנומטריה ועד דפקוגרפיה כולל הזרקת בוטוקס). לא נמצאו דברים בולטים והכאב נרגע בהדרגה מעצמו (ולא מטיפול כלשהו).
    אבקש לדעת איזה טיפולים ישנם היום ובמיוחד תרופה שתוריד את רמת הכאבים (בזמנו רוקסט פלוס לפני היציאה מנעה התפתחות הכאב, דבר שלא עובד כלל ההיום). למי פונים לסיוע דחוף בענין הכאב דרך מכבי או פרטי?
    בתודה,אדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב אנו רקטלי קשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב אנו רקטלי קשה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/02/2012

    שלום
    כאב בעל אופי שורף מראה על מקור עיצבי לבעייה. ניתן לנסות טיפול בליריקה + קלונקס כטיפול עיצבי, כמו כן טרמדקס לטיפול בכאב עצמו.
    אם שום דבר איננו עוזר יש מקום לשקול טיפול באמצעות אלקטרודה לגרויי מערכת העצבים הסקראלית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו