בלוק - אפידורל תחת שיקוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלוק - אפידורל תחת שיקוף
    אני
    15/04/2012

    שלום רב. אני אמור לעבור זריקת אפידורל תחת שיקוף, עקב כאבי גב תחתון המקרינים לרגליים (בממצאים נראה בקע דיסק), וישנן מספר שאלות שאודה מאוד אם תוכלו לענות לי:
    1. האם קיימים סיכונים ? (% מקרים שמסתבכים).
    2. האם יכול בכלל להועיל לכאב כרוני (5 שנים) ?
    3. בחודשים האחרונים הכאב בגב כמעט ונעלם (להבנתי מעיד שאין דלקת באיזור). מצד שני הכאב ברגליים התחזק (להבנתי מעיד על כאב עצבי). האם הזריקה עשויה להיות יעילה גם במצב כזה בו למעשה אין כאב בגב = אין דלקת/בצקת סביב הדיסק הבעייתי ?
    4. האם החומר המוזרק הוא קורטיזון ?
    אודה מאוד לתגובתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוק - אפידורל תחת שיקוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוק - אפידורל תחת שיקוף - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    25/04/2012

    שלום אני
    לחלל האפידוראלי מוזרק ת תרופה ממשפחת הסטרואידים שאמורה לטפל מקומית בדלקת הנגרמת על ידי דיסק פרוץ. נכון שיעילות הטיפול יורדת ככל שהכאב נמשך זמן רב יותר, אךהסיכון נמוך ביותר ושווה את הנסיון הטיפולי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו