מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- גירוד בתוך הגוף ללא שום סימן חיצוניvowg29/08/2012
אני בת 35, אם לילדים, הכל בחיי נורמטיבי, ללא בעיות רפואיות בעבר. ב-10 חודשים האחרונים אני מרגישה גירוד פנימי בתוך הגוף, ללא שום סימנים חיצוניים, על העור וכדומה. אני מרגישה את זה בעיקר בחלקים מסוימים בגוף, כולל: אוזניים, שפות, קצות אצבעות, ועוד. אבל באופן כללי זה בכל הגוף. עשיתי את כל בדיקות האפשריות, אולטרה סאונד, בדיקות דם, קיבה, חזה, תפקוד הכבד, בדיקת אלרגיות, כימיה בדם, סוכר, שקיעה, ויטמינים, מינרלים - כל הבדיקות הביאו לאותה התוצאה: הכל בסדר אצלי. רק שלמרות התוצאות הטובות לא השתנה כלום.
הלכתי יותר לכיוון הלא-קונבנציונלי, ובטיפול הוחלט שמדובר בקנדידה, היות ויש את כל הסימפטומים של קנדידה. התחלתי טיפול מקיף שכלל דיאטה קפדנית, פרוביוטיקה, צמחי מרפא, טבליות "קנדידה-קומפלקס",ביקום. לאחר חודשים של עשיית כל הדברים הגיע שיפור, ופחות גירד לי, אך זה נמשך כמה שבועות בלבד, כאשר אחר כך, ואני מדברת על החודשיים האחרונים, המצב נעשה עוד יותר גרוע מאשר בעבר, וזה ממשיך כך.
ניסיתי גם משככי כאבים, תרופות נגד אלרגיות כלליות, ועוד, אבל שום דבר לא עוזר לי. ישנן דעות האומרות שזה מגיע מלחץ או מתח נפשי, אבל בתקופה האחרונה, וכוונתי עוד טרם התפרצות הגירודים האלו, לא קרה שום דבר מיוחד שיכול לגרום למתח או לחץ, אין לי קשיים מיוחדים בחיים, או כל סיבה שיכולה להצביע ולהראות שמדובר פה במשהו נפשי\פסיכולוגי.
אני עדיין ממשיכה ב"דיאטת קנדידה" למרות שלא ברור אם זו אכן קנדידה בכלל! אני חושבת שזה לא קנדידה היות והטיפול שעברתי אינו יעל יותר. לשירותי הבריאות הקונבנציונליים אין מה להציע, וגם לא לאלטרנטיביים. וכמו שאמרתי כל הבדיקות שעשיתי הראו שאני בריאה ושלמה. אודה לכל עצה מועילה
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד בתוך הגוף ללא שום סימן חיצוני - תגובה
ד``ר זאב קריסטל27/09/2012שלום
יתכן ומדובר כאן בתפקוד לקויי של העצבים הקטנים בפריפריה של הגוף. יש לברר זאת על ידי מעבדה נוירופיזיולוגית ולתת טיפול בהתאם
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגם אני סובלת מאותה בעיה בדיוק
dana13/02/2014שלום
גם אני סובלת מבעיה זהה
האם מצאת לכך פיתרון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגרוד בגוף
מירי04/04/2014תבדקי את האורטיקריה יכול להיות שזה בכל אופן זאת מחלה אוטו...............
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

