מיואשת וכואבת לבלי היכר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיואשת וכואבת לבלי היכר
    כואבת
    24/10/2012

    בינואר 2012 (לפני 10 חודשים) שברתי את רגל ימין (פגיעה בקופסת המפרק+ עצם של הבוהן) גובסתי בגבס קל לאחר שבועיים (כי הרופאים לא הצליחו לאבחן בתחילה את השבר ובאמצע פברואר (2012) הוסר הגבס.
    עברתי טיפולי פיזיוטרפיה אך ללא הועיל...אני כואבת, בקושי הולכת, הרגל נרדמת לי, אין מה לדבר על מדרגות או ריצה כבעבר (טרם האירוע).
    עברתי US ואיזוטופים וצילומים...רואים שהיתה חבלה אך השבר תקין.
    לפני כחודש אמר לי האורטופד שכנראה העצב נפגע ועליו לחתוך אותו ולטמון אותו בשריר. אתמול בדק אותי רוםא אחר שאמר לי שהאבחנה של הקודם שגוייה ויש לי CPRS....
    אודה לעזרתכם...מה זה? מה עליי לעשות?
    יש לי שתי בנות קטנות ואני חייבת להחלים, אם לא עבורי- אזי עבורן.
    תודה,
    הבוכיה הכואבת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיואשת וכואבת לבלי היכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיואשת וכואבת לבלי היכר - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    13/11/2012

    שלום
    עלייך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לקבלת טיפול משולב- תרופתי, פיזיותראפי, שיקומי, חשמלי (אלקטרודה אפידוראלית לגירויי חוט השידרה).
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו