מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאביםשרה03/01/2013
אני פונה אליכם אחרי הרגשת ייאוש מוחלטת. לפני כחודשים, התחלתי להרגיש כאבים בצד ימין במפשעה ומעל למותן ימין, הכאבים מלווים בבחילות כאשר הכאב ממש מתחזק יש גם צמרמורת. בפעם הראשונה התחלתי להרגיש את הכאבים אחרי שבוע של קבלת מחזור. ביקרתי בבית חולים, נעשו בדיקות דם, שתן ובדיקה פיזית הכל יצא בסדר ושוחררתי הביתה. לפני שבועיים בערך חזרתי עם אותם כאבים והתקף בחילות וצמרומרת (לא הצלחתי לישון) וגם כן אחרי שבוע של קבלת המחזור. ב 7-11 עשיתי סי טי , הכל תקין חוץ מנוזל חופשי בכמות קטנה באגן .אני לא יודעת למה זה גורם) לפעמים הכאבים לא קשורים למחזור אבל ההתקף החזק בא אחרי שבוע של מחזור. כבר ביקרתי אצל 3 רופאי נשים שאמרו שהכל תקין בשחלות וברחם. הרופאה בבית החולים , ציינה שאולי מדובר באנדומטריוזים שמגלים דרך ניתוח. המליצה על נטילת גלולות. הרופאים בבית החולים גם ביצעו צילום אולטראסאונד וגם פה אמרו שהכל תקין. ההתקף בא ואחרי זה יש כאבים. אני לא יודעת מה לעשות פשוט מיואשת . המליצו לי על קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה. אין לי שלשולים, אין לי שינויים חריגים ביציאות מלבד עצירות באופן נדיר מאד. אין דם ביציאות. האם יכול להיות דלקת בתוספתן כרונית? יש כאב ליד הטבור ויורד לנרתיק גם וזה יותר מציק מאשר כואב ..הבחילות והצמרמורת הן הדבר הכי קשה... נדקתי אצל אורלוג שציין שאין לי בעיה בדרכי השתן. לפי שאני יודעת על אנדומטריוזים שזה טרו ווסתי ...או במהלך הביוץ אני לא יודעת למה ההתקף של הכאבים בא אחרי 8 ימים של קבלת המחזור לא יודעת אם זה במקרה או שיש סיבה מסוימת. הכאב לא עוזב לפעמים הוא פחות משמעותי ולפעמים הוא פשוט מציק ולא נסבל...מה הסיכוי שזה אכן אנדומטריוזים הכבאים ליד הטבור פשוט נוראיים
אני אף פעם לא נבדקתי ע"י נוירךוג או ראומטולוג האם יכול להיות שהכאבים האלה קשורים לזה..כי הכבא הוא במפשעה גם ומקרין לרגל, האם יכול להיות דלקת בירך והאם דלקות אלה מקרינות לבטן??
בישיבה הכבא מתחזק..לפעמים אני אפילו מרגישה כאב ביד ימין .... אין מחום ואין הקאות ...בבקשה תעזרו לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים - תגובה
ד``ר זאב קריסטל27/01/2013שלום
קיימת סבירות גבוהה שמדובר באנדומטריוזיס ויש בהחלט מקום להתחיל טיפול ניסיוני בהורמונים , לפי יעוץ גניקולוגי. זאת בנוסף למשככי כאב חזקים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

