כאבים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים
    שרה
    03/01/2013

    אני פונה אליכם אחרי הרגשת ייאוש מוחלטת. לפני כחודשים, התחלתי להרגיש כאבים בצד ימין במפשעה ומעל למותן ימין, הכאבים מלווים בבחילות כאשר הכאב ממש מתחזק יש גם צמרמורת. בפעם הראשונה התחלתי להרגיש את הכאבים אחרי שבוע של קבלת מחזור. ביקרתי בבית חולים, נעשו בדיקות דם, שתן ובדיקה פיזית הכל יצא בסדר ושוחררתי הביתה. לפני שבועיים בערך חזרתי עם אותם כאבים והתקף בחילות וצמרומרת (לא הצלחתי לישון) וגם כן אחרי שבוע של קבלת המחזור. ב 7-11 עשיתי סי טי , הכל תקין חוץ מנוזל חופשי בכמות קטנה באגן .אני לא יודעת למה זה גורם) לפעמים הכאבים לא קשורים למחזור אבל ההתקף החזק בא אחרי שבוע של מחזור. כבר ביקרתי אצל 3 רופאי נשים שאמרו שהכל תקין בשחלות וברחם. הרופאה בבית החולים , ציינה שאולי מדובר באנדומטריוזים שמגלים דרך ניתוח. המליצה על נטילת גלולות. הרופאים בבית החולים גם ביצעו צילום אולטראסאונד וגם פה אמרו שהכל תקין. ההתקף בא ואחרי זה יש כאבים. אני לא יודעת מה לעשות פשוט מיואשת . המליצו לי על קולונוסקופיה וגסטרוסקופיה. אין לי שלשולים, אין לי שינויים חריגים ביציאות מלבד עצירות באופן נדיר מאד. אין דם ביציאות. האם יכול להיות דלקת בתוספתן כרונית? יש כאב ליד הטבור ויורד לנרתיק גם וזה יותר מציק מאשר כואב ..הבחילות והצמרמורת הן הדבר הכי קשה... נדקתי אצל אורלוג שציין שאין לי בעיה בדרכי השתן. לפי שאני יודעת על אנדומטריוזים שזה טרו ווסתי ...או במהלך הביוץ אני לא יודעת למה ההתקף של הכאבים בא אחרי 8 ימים של קבלת המחזור לא יודעת אם זה במקרה או שיש סיבה מסוימת. הכאב לא עוזב לפעמים הוא פחות משמעותי ולפעמים הוא פשוט מציק ולא נסבל...מה הסיכוי שזה אכן אנדומטריוזים הכבאים ליד הטבור פשוט נוראיים
    אני אף פעם לא נבדקתי ע"י נוירךוג או ראומטולוג האם יכול להיות שהכאבים האלה קשורים לזה..כי הכבא הוא במפשעה גם ומקרין לרגל, האם יכול להיות דלקת בירך והאם דלקות אלה מקרינות לבטן??
    בישיבה הכבא מתחזק..לפעמים אני אפילו מרגישה כאב ביד ימין .... אין מחום ואין הקאות ...בבקשה תעזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    27/01/2013

    שלום
    קיימת סבירות גבוהה שמדובר באנדומטריוזיס ויש בהחלט מקום להתחיל טיפול ניסיוני בהורמונים , לפי יעוץ גניקולוגי. זאת בנוסף למשככי כאב חזקים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו