פריצת דיסק - טיפול בכאב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פריצת דיסק - טיפול בכאב
    ראובן
    12/01/2013

    "ר שלום רב,
    לפני 5 שנים עברתי שאיבת דיסק. כיום תוצאות הCT מראות במרווח L5-S1 : המרווח הדיסקלי מעט מוצר, בלט דיסק אחורי עם פריצת דיסק גדולה מדיו לטרלית מימין גורמת ללחץ על קדמת השוק התאקלי ובאספק הלטרלי, התעלה הספינלית מוצרת עד 4.3 מ"מ הדיסק משיק במהלך של השורש השמאלי.

    המצב הוא שיש לי חשש גדול מניתוח עמוד שדרה.
    כרגע הכאב חלף כמעט במלואו, מה שכן נותר זה רגל רדומה / אצבעות רדומות ולעיתים לאחר עמידה ממושכת גם תחושת שרפה ברגל שמצריכה ישיבה מיידית.

    ברצוני לדעת עד כמה זריקה אפידורלית עתידה לעזור?
    האם ישנן עוד דרכים לטיפול בכאב שהם לא ניתוח ?
    אני מבין שככל הנראה ניתוח הוא הפיתרון הסופיאך בשל העובדה כי לאחר הניתוח המצב יכול לחזור, ברצוני לדעת האם ישנן עוד דרכים להקלה בכאב?
    האם הרגל עתידה להתעורר באיזשהו שלב ???

    אשמח לתשובה ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריצת דיסק - טיפול בכאב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק - טיפול בכאב - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    13/01/2013

    שלום רב
    אני מבין ש"שאיבת הדיסק" לא עזרה באופן מיוחד. יש עדיין אופציה לנסות סידרה של הזרקות סטרואידים לשורשי העצב תחת שיקוף רנטגן , טיפול בגלי רדיו בתדירות גבוהה ואופציה נוספת היא השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חוט השדרה. לטיפול זא סיכויי הצלחה לא פחותים ואפילו גבוהים מאלו של ניתוח גב.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התשובה ד"ר, שאלה נוספת .

    שולה
    13/01/2013

    ד"ר שלום רב
    ראשית תודה על תשובתך המהירה והרצון לעזור .
    שאיבת הדיסק "עזרה" ל-5 שנים בלבד והבלאגן חזר בצורה חמורה יותר.

    אשמח לדעת האם מומלץ לבצע שאיבת דיסק נוספת לאור מצבי הנוכחי?

    אשמח לקבל קצת מידע מהם השיטות שכתבת והאם הן מתאימות למצבי ?
    גלי רדיו ? הזרקת סטרואידים לשורשי העצב? השתלת אלקטרודה אפידורלית ?
    מה בדיוק הפעולות ששיטות אלו עושות ? עד כמה הן שונות מניתוח ?
    אלו פעולות כירורגיות שנעשות בדרך של ניתוח ??

    אשמח לתשובות במידת האפשר.
    בברכה,
    ראובן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו