עזרה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה בבקשה
    אנה
    06/02/2013

    שלום אני אנה..אני בת 18
    ממו"צש יש לי כאבי ראש מה שהופך את זה ל5 ימים כבר
    יש להם ד דפוס מסויים..כשאני קמה יש זכר לכאב אבל לא כאב ממש
    ואז בסביבות אחר הצהריים מתחיל כאב חזק נורא..אני יכולה לתפקד טכנית..אבל אני בוחרת להשאר במיטה..
    בניגוד לכאבי ראש אחרים שהיו לי בחיים שבא והלכו...ובדרך כלל אין לי הרבה..
    כשאני נוגעת במקום הכאב..זה כואב עד יותר..כאילו קיבלתי שם מכה..זה התחיל מכאב ראש בכל אזור המצח..עכשיו זה בעיקר בצד שמאל...זה מרגיש כאילו משהו מקווץ שם!
    אדוויל לא עוזר..אם אני לוקחת 2 זה עוזר מחלש קצת את הכאב אחרי שעה או שעתיים..אבל הכאב מתחזק שוב לקראת שעות הבוקר המוקדמות(3/4 בבוקר)
    הרופא טוען שאני בלחץ..אבל אני לא מרגישה בלחץ וידעתי לחץ בחיים שלי וזה אף פעם לא כאב ככה!
    אני עם הפרעת אכילה כבר שלוש שנים..נראלי זה חשוב להגיד..למרות שעוד פעם ..זאת פעם ראשונה שאני מרגישה ככה..אז אני לא יודעת אם זה קשור!
    קראתי על מיגרנה ואני לא חושבת שזה מה שיש לי..כי לא היו לי תסמינים מקדימים כמו האורורה הזאת..או שיתוק בגוף או משהו
    אני יודעת שההודעה קצת מבולגאנת אבל אני כותבת את זה תוך כדי כאב ראש..אני נואשת בבקשה תעזרו לי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה בבקשה - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    11/02/2013

    אנה פני לרופא אף אוזן גרון
    בתקופה כזאת זה יכול לנסוע מסינוסיטיס!
    דר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו