אם תוכל לענות אמי סובלת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אם תוכל לענות אמי סובלת
    .
    05/06/2013

    שלום דוקטור

    אמא שלי לקחה עקב כאבים קשים מופשטים בכול בגוף ,גב תחתון ,ידיים ,רגליים,מרפקים ,כול החיבורים , אצבעות,והלאה,

    אחרי עשרות תרופות, היא לוקחת שנה אוקסיקוד סירופ, הבעיה שעכשיו מנסים למצא את המינון בעזרת תרופת טרגין ,אבל כשהיא לוקחת את הטרגין ,לא יודע איך לקרא לזה אולי תופעת לווא, מופיעה היתגברות של הכאבים בגוך ועצבים ,

    אין ספק שאוקסיקוד סירופ לא מתאים לכאבים כרוניים ,וכול הזמן כואבת וסובלת ,והסבל נוראי ,, אימי 70 , מה עושים במקרה כזה ,ולמה יש בעיה למצא את המינון בכדור טרגין,למרות שהיא לוקחת אוקסיקוד כבר שנה ,אבל כמובן שהסירופ עוזר לה 3 שעות , ולא מתאים לכאבים כרוניים , שיש עליות ומורדות 200 פעם ביום , למה יש היתגברות כאב עם טרגין ,עברו כבר כמה ימים ,והיא כבר מתחילה לפחד מהכדור,והאפשרויות קטנות . למה כך קורה עם כדור ,והאם מצב זה שכיח ומה לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אם תוכל לענות אמי סובלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם תוכל לענות אמי סובלת - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    11/06/2013

    שלום
    תופעת התגברות הכאב לאחר לקיחת תרופות ממשפחת האופיואידים למשך זמן ממושך, ידועה ומוכרת. ניתן לנסות להחליף לסוג אחר של תרופה, כמו למשל מדבקות פנטה.
    לרוב התגובה לתרופה החדשה טובה יותר וללא תופעות הלוואי של התרופה הקודמת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו