כאב בפנים לאחר פצע באוזן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב בפנים לאחר פצע באוזן
    אורטל
    08/09/2013

    שלום וברכה. לפני כחודש וחצי חשתי בכאב חיצוני ועמום בצד שמאל של הראש מעל האוזן.כעבור יומיים מתחילת הכאב יצא לי פצע כואב מאוד באפרכסת האוזן,הפצע היה אדום ונפוח באוזן שמאל,שהקרין כאב לכל האזור שמסביב לאוזן - לסת,לחי וראש. טופלתי בזינט 500 מ"ג ומשחת בקטרובן מספר ימים ללא שיפור ממשי,וכשנוסף לטיפול משחת קורטיזון הפצע חלף לגמרי תוך מספר ימים. העניין הוא שהאוזן ברוך השם בסדר עכשיו וגם האפרכסת לא כואבת יותר,אך עדיין ישנו כאב עמום ובא והולך בצד שמאל של הפנים - רקה,לחי,לסת ובאזור הסמוך לאוזן,מעין כאב חיצוני שגורם לי ללחוץ על האזור. הרופאה שלי חושבת שמדובר בכאב נאורולגי בעצב באזור כתוצאה מהפצע שהיה באוזן,ומאחר ואני בחודש שישי להריון,היא מעדיפה שלא לתת טיפול מונע,ולדעתה רוב הסיכויים שהכאב יחלוף לבד. האם אכן כאב שכזה יכול לעבור מעצמו ? אגב,אני מטופלת בוונלפלקסין 75 מ"ג לטיפול בדיכאןן וחרדה,האם גם הוא יכול לשמש כטיפול בכאב כזה והאם יש טיפול אחר לבעיה זו שמותר לקחת בהריון ? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב בפנים לאחר פצע באוזן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד``ר זאב קריסטל
    21/10/2013

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אף_אוזן_גרון' id=link]אף אוזן גרון[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו