שלבקת חוגרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלבקת חוגרת
    טל
    13/10/2013

    שלום אימי בת 59 ,לפני כחודש חלתה בשלבקת חוגרת וטופלה.היא סובלת מכאבים נוראיים באזור השד והגב.היא קיבלה גאבאפנטין במינון של 600 מלגרם ליום לפני כשבוע מרופא נוירולוג.הכאבים שלה קשים עד דמעות ולא נראה שום שיפור בו עד רמת החוסר יכולת לתפקד.שאלותי אליכם:1.האם הטיפול בכדור הנל הוא טיפול טוב ויעיל למצב. 2.כמה זמן בממוצע מורגשת הקלה משמעותית בכאבים בטיפול מהסוג הזה. 3.האם מלבד הטיפול שהיא מקבלת יש עוד טיפול כולשהו בין אם קונבנצינלי או לא שיכול להקל על הכאבים שלה,או שינוי באורח החיים או כל דבר שניתן לחשוב עליו? מחכה לתשובתכם בתודה מראש .טל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלבקת חוגרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלבקת חוגרת - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    21/10/2013

    שלום רב
    בהחלט ניתן לטפל בבעיה של אימך. עליך לפנות למרפאת כאב מוסמכת, עם מומחים בנושא ולקבל מידע טיפולי מדויק יותר. כך למשל מינון הגבפנטין הוא כפול ממה שציינת. בנוסף יש עוד מגוון רחב של תרופות וטיפולים חודרניים שיכולים לעזור.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו