כדורסלן עם כאב שלא חולף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדורסלן עם כאב שלא חולף
    מיכאל ב.ב.
    08/01/2014

    שלום אני כדורסלן שקצת כבר התיאש.
    היו לי כאבים בברכיים מאוד חזקים שהחלו מעל הברך וירדו בשלב מסוים מתחת לברך(בצד הלטראלי).
    תחילה חשבו שיש בעיה בסחוס עשו אורטוסקופיה ושיפו את הסחוס וזה לא עזר(היו פגמים שטחיים בLFC)לאחר כחצי שנה עשיתי אורטוסקופיה כי חשבו שיש חיכוך של הITB ועשו שחרור לטראלי וזה גם לא עזר במיוחד(עדיין כואב).
    אני כבר שנתיים לא יכול לשחק,אני יכול לרוץ אבל בכל כיפוף עם עומס של הברך המקום נדלק לי מאוד מהר,עשיתי המון טיפולים וחיזוקים זה עוזר עד שלב מסוים שבו הוא תקוע.
    אני מרגיש כאב כל כך חד בתנועה הספציפית(סקווט או כיפוף ברך עם עומס על הרגל הבעייתית)הכאב החד מופיעה בחיבור של גיד הפיקה לעצם הטיביה וקצת מעל באזור הפמור.
    אני כבר מיואש ולא יודע מה לעשות אפילו האורטופדים כבר לא יודעי.
    בMRI האחרון שעשיתי לא רואים שום בעיה.
    האם יכול להיות שמדובר בבעיה עצבית אולי או משהו שאני לא בדקתי וצריך לבדוק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדורסלן עם כאב שלא חולף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורסלן עם כאב שלא חולף - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/01/2014

    שלום
    אם הבעיה עיצבית ניתן לאתר אותה על ידי בדיקת EMG ולטפל על ידי תרופות המיועדות ספציפית לבעייה זאת. עליך לפנות למרפאת כאב מרכזית לביצוע חסם עיצבי אבחנתי (שיכול להיות גם טיפולי), בשילוב עם הטיפול התרופתי והשיקומי.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו