צריכה עזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריכה עזרה
    ליז
    27/03/2014

    אני בת 23 סובלת מכאבים זרמים ברגליים תקופה ארוכה. בעיקר זרמים מאוד כואבים. כאילו מושכים לי בורידים. זה קורה לרוב לאחר שאני מתעוררת בבוקר וככה כאבים חזקים למשך שעה לפחות ולא קמה מהמיטה לא מצליחה. זה קורה גם לאחר ישיבה ממושכת. בהתחלה זה התחיל ברגל אחת ואז גם השניה הצטרפה. הכאב בעיקר מהברך ומעלה. וקורה גם שמתחת לברך ועד למטה.
    ברגל הראשונה יש לי נקודת חן ממש למעלה שאני זוכרת אותה שנים. חלוקה ל2. אבל די רגילה. כל הזמן יש לי זרמים מסביבה. חזקים. וכשהזרמיפ והכאבים ברגליים מתחילים התחושה כאילו הכאב מגיע מהנקודה ונמשך לאורך הרגל כלפי מטה.
    הלכתי לבדיקה והרופא פשוט זילזל. הסתכל לשניה ואמר אין כלום סתם באת זו נקודת חן רגילה. הרופאת משפחה חושבת שזה רק מרגיש לי ככה. (ובאמת מוזר עם זו הנקודת חן אז איך זה שגם הרגל השניה התחילה לכאוב)

    נתנה לי הפנייה לEMG והתור עוד חודשייםםם... בנתיים מסביב לנקודת חן שורף לי!! וסובלת בבקרים מכאבים וזרמים ברגליים עד דמעות

    מה ניתן לעשות? לא יכולה לסבול את זה? מה זה יכול להיותתת??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צריכה עזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריכה עזרה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/05/2014

    שלום
    הסימפטומים שאת מרגישה מסביב לנקודת חן מהווה אות אזהרה. עליך לפנות לרופא עור או פלסטיקאי להוצאת הנקודה ושליחתה לבדיקה פאתולוגית לשלילת סרטן עור.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו