ייעוועזרה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ייעוועזרה דחופה
    דוברת בצלאל
    22/04/2014

    שלום רב,

    שמי דוברת, בת 30. בריאה בד"כ. הנני סובלת מכאבי בטן עליונה מזה כשנתיים. הכאבים מלווים בבחילות, חוסר תאבון,, מלאות וגרעפסים רבים. בשנה הראשונה לכאבים, ירדתי כ6 ק"ג. ב"ה הצלחתי לעלות חזרה ולהגיע למשקל תקין, אך הכאבים לא חלפו.
    כאביי הביאו אותי 3 פעמים למיון, שם לא עזרו כ"כ. ניסיתי אומפרדקס, לנטון, ונקסיום, אך לל הטבה משמעותית.
    ביצעתי גסטרוסקופיה, ונמצא כי יש דלקת כרונית בקיבה לא פעילה. אין חיידק הליקובקטר ואין גידולים. חשדו שמא יש תסמונת SMA ולכן ביקשו שאבצע MRA. ביצעתי בדיקה זו. התסמונת נשללה. אמרו שיש היצרות קלה בתרסריון. אבל הבדיקה תקינה. ביצעתי גם אולטסאונד בטן עלינונה. נמצא המנגיומה בכבד ובכלייה. אני במעקב ותודה לאל הכל תקין.
    אני בייאוש גדול מאוד, ללא שמחת חיים ומוטרדת ממצבי. חרדה וחוששת שמא מצבי חמור וחוששת שמדובר גם בקרוהן.
    כרגע ממתינה לאישור MRE. ביקרתי גם אצל פרופסור המתמחה בבעיות עיכול, והוא אמר שלא סביר שמדובר בקרוהן וכדאי לעשות MRE כדי שאהיה שקטה.

    האם מרפאת כאב יכולה לתת מזור לסבלי?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ייעוועזרה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ייעוועזרה דחופה - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    10/05/2014

    לצערי עלייך להסתמך על ידע וניסיון של מומחה גאסטרואנטרולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו