כאבים במפשעה יש קשר לכדורי ליטורבה

מנהל הפורום

ד"ר אלון מרגלית
ד"ר אלון מרגלית
053-4877810
לקביעת תור אצל ד"ר אלון מרגלית
053-4877810 ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים במפשעה יש קשר לכדורי ליטורבה
    דוד
    31/03/2019

    לפני חודש וחצי הופיע לי כאב במפשעה צד שמאל .לפני 6 שנים עשיתי ניתוח הרניה חזרתי למתנח ושלל בקע חוזר. ביצעתי בדיקות. אצל אורוולוג הכל תקין. אני נוטל כדור ליטורבה ומדללים דם אספירין .כאבים אלה משבשים לי את החיים יש קשר לליטורבה שגורמים לי כאב בשרירים

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    ד"ר אלון מרגלית - 053-4877810

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי מפשעה

    ד"ר אלון מרגלית
    23/04/2019

    כן, תרופות להפחתת שומנים עלולים לגרום לכאבים. לאחר ניתוחי אגן ובטן לעיתים קרובות קיימים כאבי מפשעה הניתנים לטיפול פשוט ויעיל. התקשר למרפאת מזור לכאב לקביעת תור מהיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו