מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאבים בלסת שמאל עליונה לאחר ניתוח ארחלי17/08/2009
ד"ר קריסטל שלום.
לפני כחודשיים עברתי ניתוח אפיסקטומי בשיניים עליונות בצד שמאל- נדמה לי שזה (21,22. (אני עם גשר של חמישה כתרים מחוברים באזור זה מימין לשמאל)מאז יש לי תחושת כאב, צריבה וצריבה במקום- ממש כאילו משהו זוחל לי שם, ויש מן הקרנה של כאב מעומעם לכל החלק השמאלי בפה. הייתי גם אצל מומחה פה ולסת שהמליץ ללכת לניורולוג. אף רופא לא נותן פתרון חוץ ממשכחי כאבים שלא עוזרים לי, ואומרים שפשוט צריך לתת זמן. אתמול הניורולוג המליץ לי לשתות אלטרולט 10מ"ג 1 ביום בשילוב אפשרי עם כדורי וולטרן. אני קצת מפחדת מאלטרולט ומהשילוב. אני בחורה בריאה בדרך כלל, עוסקת בספורט,ומפחדת שזה ישבש לי את החייים........ אנא ממך אשמח לשמוע מך דעתך בנדון מה דעתך בנדון?
רחלי (בת 33)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפיסקטומי בשיניים לסת עליונה
עדי ברק19/08/2009אזהרה מפני רופאי שיניים שלא מזהירים שיש
סיכונים באפיסקטומי נדפקו לי החיים שמונה שנים אני סובלת מעיקצוצים דקירות
הוצאתי את השיניים והכאבים נשארו
למידע נוסף 0505288451* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפסיקטומי-לעדי ברק
רחלי20/08/2009היי עדי
ראית שאת/ה הגבת להודעה שלי. ואיך המצב היום? הייתי שמחה בכל מקרה לשמוע מה נהיה עם זה.
רחלי
054-2181576* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפסיקטומי-לעדי ברק
רחלי20/08/2009היי עדי
ראית שאת/ה הגבת להודעה שלי. ואיך המצב היום? הייתי שמחה בכל מקרה לשמוע מה נהיה עם זה.
רחלי
054-2181576* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאפסיקטומי-לעדי ברק
רחלי20/08/2009היי עדי
ראית שאת/ה הגבת להודעה שלי. ואיך המצב היום? הייתי שמחה בכל מקרה לשמוע מה נהיה עם זה.
רחלי
054-2181576* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

