דורגסיק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דורגסיק
    e
    31/08/2009

    שלום רב לדוקטורים.
    אני בת 68, כבר הרבה זמן לוקחת מדבקות דורגסטיק לכאב כרוני 300 מג.
    בגלל סרטן .
    בזמן האחרון קופת חולים מכבי לא מנפיקה יותר דורגיסטיק.
    למדבקות פנטה אני אלרגית -וגם הם פחות עוזרות לי. כך שאני בצרות ואין פתרון.

    לפני שבוע נתנה לי הרוקחת שאריות של תרופות שיש לה אבל במינון של 75 כלומר לקחת 4 מדבקות של 75 במקום 3 של 100 מ"ג - היא אמרה שאין שום הבדל
    אלא ש.. הגוף אומר לי אחרת.. - מאז יש קפיצה גדולה בכאב ומשהו מרגיש לא בסדר בגוף. דופק, הזעה, חולשה, סחרחורת - כמו בפעם הראשונה שלקחתי את התרופה.
    וכל שאר הדברים גם לא עוזרים (אמ אר אי ואקטיק)
    אני מרגישה שזה מהמדבקות.
    אולי יש הבדל בין ה75 ל-100 ? וזה יוצר בלבול ?
    כאילו סה"כ לגוף אין מספיק מורפיום..
    אני גרה בצפון ולהגיע למרפאת כאב שוב ולאונקולוגית שלי זה מסובך.

    מה דעתכם ?
    האם גם במרכז יש בעיה להשיג דורגסטיק ?
    מה עושים ?
    סבתא זיוה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דורגסיק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דורגסיק

    ד``ר זאב קריסטל
    08/09/2009

    הפסקת השפעה של דורגסיק יכולה לנבוע גם מהתקדמות המחלה הבסיסית, וכן מצב של התפתחות סבילות לתרופה. יש לפנות למרפאת כאב לקבלת יעוץ לגבי החלפת הטיפול או לתרופה אחרת או למתן מורפין ישירות לעמוד השדרה באמצעות משאבה המושתלת תת-עורית.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו