כאבים בלתי נסבלים-בטן תחתונה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בלתי נסבלים-בטן תחתונה
    יולי
    06/04/2010

    ביולי האחרון עברתי ניתוח להוצאת טבעת (להרזיה) שהזדהמה. בזמן הניתוח נקשר המעי סביב עצמו ובניתוח מיידי אח"כ הוא שוחרר.השתחררתי מביהח.כעבור חודשיים התחלתי לסבול מכאבי בטן.
    הכאבים מגיעים בהתקפים של כחצי שעה, ההרגשה היא של לחץ מטורף מאיזור המעי הגס עד הוגינה. ההרגשה היא של רצון להתרוקן אבל דבר לא קורה. לפעמים מקיאה אבל זה לא עוזר ואחרי חצי שעה זה עובר ומותיר אותי עם כאבים עמומים למשך כמה שעות טובות.
    מאז הכאבים היציאות יחסית מאוד רכות ואף שילשוליות. הטווחים בזמן האחרון מתקצרים ומפעם לחודש אני יכולה גם לסבול פעמיים בשבוע.החיים שלי נפגעו לחלוטין ואף רופא לא מצליח לגלות מה קורה לי. הייתי אצל הרופא שניתח אותי שפסל שמדובר במשהו כתוצאה מהניתוח. שני גניקולוגים שאחת מומחית אולטראסאונד לא מצאה דבר והתשובה הכוללת-ללמוד לחיות עם זה-אי אפשר לחיות עם זה!!! אני מבקשת עזרה ולו רק אילו בדיקות היית ממליץ לעשות על מנת לגלות מה יש לי. קראתי אודות מחלות אך לא זיהיתי באף אחת את התסמינים הללו.
    בברכה
    יולי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בלתי נסבלים-בטן תחתונה

    ד''ר תמר ישר
    10/04/2010

    יולי שלום
    יכול להיות שבעיקבות הוצאת הטבעת היו שינויים בכמויות והרגלי אכילה
    הייתי מתיעצת עם רופא גסטרואנטרולוג ובאם גם הוא לא ימצא מקור לכאבים התיעצי עם מרםאת כאב
    בהצלחה
    ד"ר ישר תמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו