עזרה לשוהה בחו"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה לשוהה בחו"ל
    ital
    27/06/2010

    אני בת 53 בריאה רזה, פעילות ספורט 4-5 בשבוע, צפיפות עצם נורמאלית לקבוצת גילי עם נטייה גבולית.משתמשת בהורמונים חלופיים כבר הרבה שנים.
    לפני כחודש וחצי עברתי ממדבקות לכדור (אויינה) לאחר כ 5 ימים התחלתי להרגיש לא טוב, עייפות גדולה, קושי בעלייה במדרגות כאבים בירכיים קשיי נשימה וחולשה, כעבור 24 כדורים חזרתי למדבקות, התסמינים המשיכו עוד כשבועיים, בזמן זה עברתי בדיקות , אאג בדיקת דם ששללה המצאות דלקת
    בדיקת לב ובדיקת תסחיף ריאתי (הכל היה תקין).

    קבלתי הומאופתיה, הרגשתי טוב ל כ 3-4 ימים ביום החמישי לקחתי לקחתי שוב 2 גלובולי כי הרגשתי שוב כאבי שרירים, בשוקיים וירכיים, ותחושת חול בגרון. ועייפות אמנם פחות קיצונית.

    לא עסקתי בספורט כמה שבועות פרט ל 15 דק' יוגה כל בוקר
    ביומיים האחרונים ניסיתי לחזור לרכב במישור, לאחר כ 5-6 ק"מ של נסיעה במהירות נמוכה, שרירי הרגליים וקצת בזרועות מאד כואבים לי, ועליה במדרגות ממש קשה לי בשוקיים

    אנא כוונו אותי לבדיקה או טיפול המתאים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה לשוהה בחו"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה של: ital

    ד''ר תמר ישר
    28/06/2010

    שלום לך
    נראה לי שמדובר בשינוים הורמונליים בעיקבות שינוי מהותי בטיפול
    הנושא בתחום טיפולו של גניקולוג או אנדוקרינולוג
    בהצלחה
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו