שלום דוקטור זאב קריסטל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום דוקטור זאב קריסטל
    .
    08/07/2010

    שלום רב

    אנסה בקצרה

    אמא שלי בעקבות כאבים קשים מאוד כרוניים , הרופא נתן לה כדורי נרקוטיקה מכול הסוגים שיש
    מאחר ולכול הטיפול בנרקוטיקה הייה לה תופעות לוואי קשות מאוד מאוד מנסים להפסיק.

    מאתמול מנסים לגמול אותה מהכדורים הללו, כאשר נותנים פחות מינון, ופעמים של אוקסיקוד 10 .
    ומשתמשים בכדור אופטלין, וכדור דיקסמול ביחד 3 פעמים ביום,

    ((עליי לציין שבית חולים תל השומר המליץ להפסיק לה כדורים נגד דלקות לגמרי .))

    אם יש מה לעשות מבחינה תרופתית לכאב, כי כול הנרקוטיקה בכול המינונים והסוגים מהקטן לגדול לא מתאימים לה, מבחינת תופעות לוואי קשות כולל שילובים.

    הבעייה הבסיסית זה כאב קשה, בנתיים עד שנגיע למרפאת כאב ,
    כמה ניתן ביחד לקחת אופטלגין ודיקסמול ביממה,

    ועוד איזה כדור של כאב ניתן לתת לה ,ואם יש עוד אפשרויות למרפאת כאב מיבחינה תרופתית
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום דוקטור זאב קריסטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    .
    11/07/2010

    שלום

    אין שום השפעה לדיקסמול ואופטלגין ,מה ניתן עוד לתת מבחינה תרופתית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו