בהמשך לכאבי גב כרוניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בהמשך לכאבי גב כרוניים
    שרה
    29/07/2010

    תודה על התשובה. שוב לגבי אמי בת ה- 73 הסובלת מכאבי גב כרוניים שנים רבות.
    ההבעיה היא שכשהיא לוקחת כדור כמו אוקסיקונטין אפילו במינון נמוך - היא מרגישה רע מאוד, על סף עילפון, גם קספו 8 שהיא עושה לה רע. למעשה היא מנסה להיסתדר עם אדקס 400 ואטופן, אך הכאבים ממש מפריעים לאיכות חייה.
    מדובר בכאב עיצבי חזק, האם יש טעם לגשת למרפאת כאב ולבקש קנאביס רפואי במצב כזה.
    מדובר באיזה מלאת חיוניות שרק הכאב הזה מפריע מאוד לאיכות חייה.
    האם נותנים במצב כזה קנאביס?
    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בהמשך לכאבי גב כרוניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב

    ד``ר זאב קריסטל
    30/07/2010

    שלום גלית
    כפי שכבר ציינתי יש להמנע משימוש ממושך בתרופות ממשפחת נוגדי הדלקת כמו קספו, אדקס, אתופן וכדומה. אם תרופות מסוג הנרקוטיקה גורמות לתופעות לוואי בלתי רצויות, ניתן לנסות תרופות אחרות כמו טרמדקס בשילוב עם טיפולים פולשניים - הזרקות, גלי רדיו וגרויי חוט השדרה באמצעות אלקטרודה אפידוראלית. קנביס רפואי אמנם כעת בתקשורת אך הוא בהחלט איננו תרופת הקסם כפי שהוא מוצג ובטח לא מתאים לטיפול במצבים כרוניים בגיל מתקדם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו