כאב כרוני בברך

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב כרוני בברך
    ירון
    01/08/2010

    שלום

    אני בן 23 וסובל מזה שנה וחצי מכאב בברך ימין. בחצי שנה האחרונה פיתחתי סוג של תלות לכדורי איבופרופן שבלעדיהם אני לא מסוגל לזוז או לישון מרוב כאב. לפני כשבוע קיבלתי זריקת קורטיזון למקום הכאב שעזרה לזמן מה אך השפעתה פגה. בצילומי הרנטגן שעשיתי לא רואים דבר, במיפוי עצמות רואים קליטה מוגברת באיזור הכאב (ראש הפיבולה) ובאם אר איי רואים כמות גדולה של בצקת.
    הרופאים שאצלם הייתי משוכנעים שהכאב יעבור עם הזמן אך הכאב רק מחמיר עם הזמן. הרופא האחרון שהייתי אצלו אמר שיש סיכוי שהבעייה היא בעצב הפירונאלי. הכאב עצמו מאוד חד באיזור ראש הפיבולה ומאופיין גם במין זרמים מהברך עד הקרסול.
    אבקש את עצתך מאחר ואני אובד עצות ולא יודע כבר מה לעשות.
    האם טיפול בכאב מסוג כלשהו יכול לעזור?
    האם קיים פתרון ארוך טווח בטיפול בכאב?
    האם טיפול בכאב יכול לפתור בעיה בעצב הפירונאלי?

    תודה
    ירון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב כרוני בברך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני בברך

    ד``ר זאב קריסטל
    02/08/2010

    שלום ירון
    כדי להגיע לאבחנה עליך לבצע בדיקת EMG לאיתור הפרעה בתפקוד העצב האמור. לפי האבחנה ניתן לטפל בתרופות המיועדות לייצב פעילות חולנית של עצבים פגועים. במידה ומדובר בכאב ממקור דלקתי ולא עיצבי, עליך לפנות למרפאה ריאומטולוגית ליעוץ ראשוני ואיבחון לשלילת מחלה סיסטמית שיכןלה לעמוד מאחורי התופעה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו