שאלות על כאב כרוני-בבקשה עזרה-מצוקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות על כאב כרוני-בבקשה עזרה-מצוקה
    שרון
    03/09/2010

    קבוצת תמיכה לחולים עם "כאב כרוני" ?האם יש דבר כזה ?

    אני בחור בן 33. הייתי בריא לא ידעתי כאב מהו, עד שהתחיל לפני כ 4 חודשים.

    כאב כבר 4 חודשים ר צו ף 24 שעות... גם כשזה לא "כאב" ברמה מטורפת זה כאב כל כך מציק שקשה לעשות כלום.. אי אפשר לישון.

    אומנם אני לא סובל ממנו שנים , כמו אנשים פה .. אבל אי אפשר להמשיך ככה.

    א. האם יש קבוצות תמיכה ?
    ב. כבר הבנתי שהכאב שלי לא הולך להיפתר , לא בקרוב בכל אופן. האם כאבים כאלה לפחות הולכים מתישהוא ? אחרי כמה שנים הם צפויים לעבור, או שסטטיסטית ברוב המקרים זה לכל החיים ?

    אני לא רואה טעם להמשיך לחיות לככה . מוכן להתמודד עם הרבה דברים , לא עם כאב כל רגע, כל דקה, 24 שעות ביום כל יום. אי אפשר - אין סיבה להמשיך לחיות.

    איך ממשיכים מפה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב כרוני

    ד``ר זאב קריסטל
    08/09/2010

    שלום שרון
    מקומך במרפאת הכאב שם בדיוק יש את האנשים המיועדים לטפל בבעייה שלך.
    כן יש קבוצת תמיכה לחולים בכאב ואין בעייה להגיע אליה דרך האינטרנט.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו