amnon ldoktor krestal

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • amnon ldoktor krestal
    '
    04/09/2010

    שלום דוקטור

    רצתי לדעת בקשר לנרקוטיקה רפואית שעוזרת לאנשים עם כאב נוראי,

    למה אין משנה סדורה בקשר לנרקוטיקה, כמו שיש לרופאים בהמון דברים אחרים ,הכוונה שלי שיש המון רופאים אורטופדים למשל שמטפלים בכאב ברוב המיקרים,
    שמאוד מפחדים מנרקוטיקה, ומעדיפים שלחולה ייכאב מלינסות להישתמש בנרקוטיקה.

    האם אין נסיון של שנים בתרופות האלו (נרקוטיקה) שאפשר להגיד חד משמעית שהתרופות האלו
    מעניקות חופש מכאב לעומת נזק, שאולי פחות אפילו מכדורים רגילים כמו אספרין ואקמול שיכולים לגרום נזק למשל לקיבה.

    האם כבר היום יש ניסיון, שיכולים להגיד דברים בדוקים לגבי הכאבים הכרוניים וטיפול בנרקוטיקה.

    לפעמים יש הבדלי דעות בין רופאים,אבל פה בייחס לנרקוטיקה יש הבדלים תהומיים.
    תודה מראש ,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    amnon ldoktor krestal

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משנה סדורה

    ד``ר זאב קריסטל
    08/09/2010

    רוב שאלותיך נשאלות מזה שנים רבות גם על ידי, ללא תשובה משביעת רצון.
    יש מספיק ניסיון ומחקר בנושא הטיפול בנרקוטיקה, אך לצערנו כל המידע הזה נתקל בחומה של התנגדות מצד הממסד הרפואי. נקווה שהדבר ישתנה בעתיד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו