כאב כרונייי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב כרונייי
    ישראל
    06/09/2010

    שלום לך אני סובל כמה שניים מכאב כרוני בברך ולאחר אוקטוסקופיות שלא צלחו מטופל במרפאת כאב מתהלך מצויין אך חיי עם כאב נורא...טרמדקס מאוד עוזר לייי לאחרונה השתמשתי בזריקת ביטרן שכנראה עשתה לי דלקת כי אני סובל מהקיבה מניסיוני יש לי רגישות לקיבה ואני משתדל לשמור על עצמי ממאכלים מסויימים פשוט הכאב שנמשך שניים ומלווה אליו המון עצבים ומצבי רוח האם זריקת ביטרן היא לא הכי טובה בשבילי כי היא לא הפחיתה כול כך את הכאב ...אודה לך מאוד יעקב???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב כרונייי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אביטרן

    ד``ר זאב קריסטל
    08/09/2010

    שלום ישראל
    אביטרן היא תרופה משככת כאב ממשפחת נוגדי הדלקת. שימוש בלתי מבוקר בתרופות ממשפחה זאת יכול לגרום לתופעות לוואי וסיבוכים רציניים. בין היתר הם יכולים לגרום לנזר לרירית הקיבה, כיבים ודימומים קשים במערכת העיכול. לכן יש תמיד להשתמש בהם בזהירות ותחת השגחה רפואית.
    נראה לי שהכאב אצלך ממקור של פגיעה עיצבית ולא כאב דלקתי, לכן אתה מגיב טוב לטיפול בטרמדקס וטיפול בנוגדי דלקת איננו מתאים לך.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו