טריגמינל נוירולוגי - שאלה בבקשה-

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טריגמינל נוירולוגי - שאלה בבקשה-
    שרון
    08/09/2010

    כאבי שיניים קשים - עוד מעט חצי שנה רצוף -
    אחרי אינסוף בדיקות - הפנמתי שלא מדובר בכאבי שיניים.

    כנראה טריגמניל נוירולוגי.

    אני כותב את ההודעה הזאת כשאני מותש מכדורים לכאבים.

    שאלתי - אני קורא שיש כל מיני פרוצדורות וניתוחים, הזרקות, טיפולים בגלים וכו' לטריגמינל נוירולוגיה-

    מצד אחד - הבנתי שפגיעה בעצב כזו - יכולה לא להיות נראית - כלומר לא יראו ב MRI ואף בדיקה-

    השאלה (החשובה בשבילי ואודה על תשובה) - האם בכל זאת מבצעים פרוצדורות ניתוחיות על אף שלא רואים ב MRI כלום למשל ? מצד אחד אי אפשר לאבחן (לרוב על דרך השלילה וסוג הכאב) - מצד שני - איך אפשר לנתח כשלא רואים איפה הפגיעה ?

    תודה על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טריגמינל נויראלגיה

    ד``ר זאב קריסטל
    08/09/2010

    שלום שרון
    בהחלט לא נראה לי שיש מקום להתערבות ניתוחים במקרה שלך, גם האבחנה של טריגמינאל נויראלגיה איננה כנראה מבוססת דיה. עלייך לפנות למרפאת כאב מוסמכת לצורך איבחון ויעוץ לגבי המשך איבחון וטיפול בהתאם.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה, ובבקשה שאלת המשך-

    שרון
    09/09/2010

    שלום לד"ר,

    מדוע קביעתך כי בשלב הזה - זה לא הגיע לשלב של טיפולים פולשניים.

    אני מבין את ההגיון הרפואי לנסות קודם כדורים וכו' ? (אני כרגע עם אלטרול) , אבל מדוע לתת לאדם לסבול שנים ורק אז לנסות עליו טיפול שיכול לעזור בצורה חזקה ?

    אני עם כאבי שיניים , חלק גדול מהיום חזקים , בעיקר בצד שמאל (כמובן שאחרי 20 מרפאות שיניים נשללה כי זה מהשיניים, הגעתי דרך המון רופאים בתחום למרפאת כאב בהדסה בירושלים, על אף שזה רחוק ממקום מגורי והטיפול כרגע הוא כדורים).

    כמה שאלות ,
    מצד אחד אני שמח על האבחנה שמדובר בכאב עצבי,
    מצד שני, כל הרופאים ששאלו אותי - ואיפה שלא קראתי , כתוב שכאב עצבי הוא לרוב "שורף, או דוקר, או תחושת הרדמות, שמגיעה למשך שניות עד כמה דקות וחולפת"-
    בעוד הכאב אצלי - הוא ל-א שורף, לא דוקר, לא נימול - והרגשת הכאב היא רצופה לאורך כל היום כמעט , וכאב כמו לחץ על השן .
    אולי טועים באבחנה ? אולי אני הולך להיכנס למשטר כדורים עכשיו שסתם יסיט מפתרון הבעייה ?

    אני לא מתכוון עכשיו להפוך את החיים שלי לגיהנום של שנים של סבל ומשחקים בנסיונות של כדורים , והכל בגלל כאבי שיניים בלתי נסבלים. סליחה על הדרמטיות - עדיף כבר כדור בראש.

    אשמח להמלצות במייל (אם בפורום זה בלתי אפשרי) על רופאים, טיפולים, או כל דבר שיכול לעזור או להפנות. אני כבר די נואש.
    תודה מראש וסליחה על הדרמטיות , קשה להיות עם כאב כל היום תקופה כזאת ארוכה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו