כאב ברגל שמאל וימין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב ברגל שמאל וימין
    light
    06/10/2010

    שלום
    אני צעירה וזמן מה יש לי כאב בנקודה מסויימת בשוק ימין ובשוק שמאל אין צבע ואין בליטות ואין כלום רק כשאני נוגעת במקום הזה אני מרגישה
    אם אני מתעלמת ביום יום לא מרגישים אותו רק אם אני אתעסק בזה וייגע בו המון ייכאב לי, ואם אני אקפוץ הרבה או ארוץ זה יתחיל לכאוב ויפריע לי בפעילות הספורטיבית.
    זה נמשך כבר הרבה זמן. אני אפילו לא זוכרת מתי זה התחיל. מכייון שביום יום זה לא מפריע אז שכחתי מזה.
    הפנו אותו לקבלת צילום ובצילום נקבע שהרגל שלי השתפרה בהרבה מהצילום הקודם שלי ונראית אפילו טוב יותר.
    וכך נותרתי. אני לא יודעת מה לעשות, אני רוצה שאוכל להמשיך לעסוק בריצות בחופשיות ללא הפרעה. הופנתי לעשות בדיקה שבה מזריקים חומר מסויים והצילום הוא יותר מקיף אבל אני מפחדת ולא רוצה.
    מה זה יכול להיות ומה לעשות בנידון?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב ברגל שמאל וימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב ברגל שמאל וימין - תגובה

    ד''ר תמר ישר
    08/10/2010

    שלום
    לא ברור במה מדובר ועוד יותר לא ברור המשפט
    "הפנו אותו לקבלת צילום ובצילום נקבע שהרגל שלי השתפרה בהרבה מהצילום הקודם שלי " קודם כל מה משמעות -השתפרה מהצילום הקודם?מי שלח אותךלצילום ומה היה בו?
    עשי מיפוי עצמותופני לאורטופד או לזה שהיפנה אותך לצילום
    בהצלחה
    ד"ר ישר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו