מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- כאב חד וחזק בירך ימיןמחפש עזרה13/01/2011
שלום רב.
אני גבר בריא בן 31. לאחרונה אני חווה כאבים עזים מאוד וחדים מאוד בירך ימין.
הכאב מגיע בהתקפים של 2 שניות - ולאחר מכן הוא נעלם לחלוטין.
הכאב הוא אדיר, המעיר אותי משנתי, וגורם לי להקפל מכאב במצב ערות.
ב4 ימים האחרונים קרו לי כ 6 התקפים מעין אלו.
לתחושתי, הכאב מגיע עמוק מתוך ירך ימין, והוא חד וממוקד. ( התחושה היא כאילו לקחו מחט דקה ונעצו לי אותה עמוק בירך ). לדעתי הכאב הוא לא מהשריר.
רופא המשפחה שלח אותי לעשות בדיקות דם מקיפות בשבוע הבא, אבל הוא ניראה לי קצת כעובד עצות.
אם יש לכם כיוון כלשהו אני מאוד אשמח..
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב חד בירך ימין
GALI28/01/2011גם אני חווה כאבים בדיוק כמו שאתה מתאר ובאותו מיקום.למעשה כאבים אלה חזרו לי אחרי תקופה ארוכה של רגיעה ,כשלוש שנים.עשיתי את כלללל הבדיקות האפשריות ולא גילו אצלי כלום.דבר אחד שרב אמר לי עזר לי ,וזה שמדובר בכולסטרול גבוהה בדם ובאמת כאשר הפחתתי באוכל רווי שומן ועשיתי יותר ספורט,נעלמו הכאבים כלא היו -והיה מדובר בכאבים חזקים מאודד בייחוד בשעות הלילה ובשינה ,מקווה שעזרתי איכשהו....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאב חד וחזק בירך ימין - תגובה
ד``ר זאב קריסטל31/01/2011שלום רב
כאב חד ופולח שנמשך מספר שניות מזכיר לי כאב נאוראלגי - כאב שכתוצאה מגרויי או סבל של עצב מסויים בירך. זה יכול לנבוע מכליאה של עצב על ידי שריר מכווץ, בעיקר בעקבות מאמץ גופני רב (כמו ריצה בחדר כושר), או גם סיבות אחרות. הטיפול הוא הרפייה, פיזיוטראפיה ולבסוף תרופות מייצבות עצב ומרפות שרירים.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי בדיוק את אותה הבעיה
אבי15/06/2011התיאור מדויק אחד לאחד.
ניסיתי לברר קצת והייתי אצל רופא משפחה שהסביר שזו בעיה מוכרת ונובעת באמת מהעצב המשני שבירך ונמצא במצוקה.
לא עשיתי פעילות גופנית מוגברת לפני ההתקף האחרון ולא הרגשתי התכווצות שרירים כלשהי.אני מנסה למצוא פתרון כי הכאב ממש בלתי נסבל ומנטרל אותי לחלוטין. לא נעים להתפתל פתאום לפני אחרים....
אציין שהאזור עצמו לא כואב בכלל, אין אדמומיות או נפיחות. מקווה מאוד למצוא פתרון לבעיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם ישרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

