כאב חד וחזק בירך ימין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאב חד וחזק בירך ימין
    מחפש עזרה
    13/01/2011

    שלום רב.
    אני גבר בריא בן 31. לאחרונה אני חווה כאבים עזים מאוד וחדים מאוד בירך ימין.
    הכאב מגיע בהתקפים של 2 שניות - ולאחר מכן הוא נעלם לחלוטין.
    הכאב הוא אדיר, המעיר אותי משנתי, וגורם לי להקפל מכאב במצב ערות.
    ב4 ימים האחרונים קרו לי כ 6 התקפים מעין אלו.
    לתחושתי, הכאב מגיע עמוק מתוך ירך ימין, והוא חד וממוקד. ( התחושה היא כאילו לקחו מחט דקה ונעצו לי אותה עמוק בירך ). לדעתי הכאב הוא לא מהשריר.
    רופא המשפחה שלח אותי לעשות בדיקות דם מקיפות בשבוע הבא, אבל הוא ניראה לי קצת כעובד עצות.
    אם יש לכם כיוון כלשהו אני מאוד אשמח..
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאב חד וחזק בירך ימין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב חד בירך ימין

    GALI
    28/01/2011

    גם אני חווה כאבים בדיוק כמו שאתה מתאר ובאותו מיקום.למעשה כאבים אלה חזרו לי אחרי תקופה ארוכה של רגיעה ,כשלוש שנים.עשיתי את כלללל הבדיקות האפשריות ולא גילו אצלי כלום.דבר אחד שרב אמר לי עזר לי ,וזה שמדובר בכולסטרול גבוהה בדם ובאמת כאשר הפחתתי באוכל רווי שומן ועשיתי יותר ספורט,נעלמו הכאבים כלא היו -והיה מדובר בכאבים חזקים מאודד בייחוד בשעות הלילה ובשינה ,מקווה שעזרתי איכשהו....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב חד וחזק בירך ימין - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    31/01/2011

    שלום רב
    כאב חד ופולח שנמשך מספר שניות מזכיר לי כאב נאוראלגי - כאב שכתוצאה מגרויי או סבל של עצב מסויים בירך. זה יכול לנבוע מכליאה של עצב על ידי שריר מכווץ, בעיקר בעקבות מאמץ גופני רב (כמו ריצה בחדר כושר), או גם סיבות אחרות. הטיפול הוא הרפייה, פיזיוטראפיה ולבסוף תרופות מייצבות עצב ומרפות שרירים.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי בדיוק את אותה הבעיה

    אבי
    15/06/2011

    התיאור מדויק אחד לאחד.
    ניסיתי לברר קצת והייתי אצל רופא משפחה שהסביר שזו בעיה מוכרת ונובעת באמת מהעצב המשני שבירך ונמצא במצוקה.
    לא עשיתי פעילות גופנית מוגברת לפני ההתקף האחרון ולא הרגשתי התכווצות שרירים כלשהי.אני מנסה למצוא פתרון כי הכאב ממש בלתי נסבל ומנטרל אותי לחלוטין. לא נעים להתפתל פתאום לפני אחרים....
    אציין שהאזור עצמו לא כואב בכלל, אין אדמומיות או נפיחות. מקווה מאוד למצוא פתרון לבעיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו