דוקטור זאב קריסטל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דוקטור זאב קריסטל
    נינה
    01/02/2011

    שלום - שאלת ידע- תודה רבה

    שהחולה שמקבל את האוקסיקונטין ,למשל מינון 40 מ"ג במינון הראשון ,מתוך שניים
    כלומר 80 מ"ג ביממה.

    שהחולה לוקח את המינון הראשון של 40 מ"ג אוקסיקונטין ,והוא אומר שיש לו הקלה בכאב ,

    אבל לא מספיקה לכאב הבסיסי הקבוע ,כלומר גם אחרי שעה וחצי מלקיחת אוקסיקונטין לכאב הבסיסי ,עדיין הוא סובל,

    האם במקרה כזה ,הייתה מעלה לו את המינון לכאב הבסיסי שהוא סובל,כלומר מעלה את המינון של האוקסיקונטין בשחרור מבוקר ,שיכול להיות שיהיה גבוהה מאוד?,

    או שהייתה מוסיף לו סירופ אוקסיקוד, לכאב הבסיסי הקבוע,
    שידוע שהסירופ עוזר רק לכמה שעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דוקטור זאב קריסטל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דוקטור זאב קריסטל - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    01/02/2011

    שלום נינה
    ברור שאם המינון הבסיסי איננו נותן מענה מספק לשיכוך כאב יש לעלות במינון הבסיסי. את הסירופ אוקסיקוד יש לשמור למצבים של כאב מתפרץ, או כמנת גישור בין שני מינונים בסיסיים של אוקסיקונטין שאינם מכסים 12 שעות כל אחד.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו