רפואת כאב....פריצות דיסק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רפואת כאב....פריצות דיסק
    רפאל
    23/04/2011

    שלום ! אני מאובחן ב 2 פריצות דיסק בגב התחתון כ10 שנים.לפני כשלוש שנים נותחתי[דיסקתומיה].לפני כמה חודשים עשיתי קובלציה-שאיבת וצריבת דיסק.אני סובל מכאבים ובמיוחד בהקרנות לישבן,לאורך כל הרגל, כולל באצבעות כף הרגל.
    בלילה אני לא ישן טוב בכלל ומתקשה למצוא תנוחה נוחה.בנוסף גם מצב הרוח שלי ירוד מה שגורם לי תסכול רב[אני בחור שמח או לפחות הייתי]

    אני מעשן גראס[כשמתאפשר,עקב המחיר והקושי להשיג] בערב, מה שמרגיע אותי ואת גופי ופשוט משפר לי את השינה פלאים ומצב הרוח גם כן

    משיחות ובירורים אצל אנשים עם בעיות דומות של כאב עיצבי מתמשך שמעתי שניתן לפנות לרופא כאב לבקשת אישורים לקנאביס רפואי
    הנני מוכן להתחיל לטפל ולהיראות אצל כל גורם על מנת להתקדם בנושא

    ברצוני לדעת למי ואיך מתחילים להתארגן בנושא....אורטופד? כל מרפאת כאב ? שמעתי גם על בדיקה אצל פסיכיאטר.

    אשמח לדעת למי לפנות קודם ואת סדר הפעולות

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפואת כאב....פריצות דיסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפואת כאב....פריצות דיסק - תגובה

    ד``ר זאב קריסטל
    25/04/2011

    שלום רפאל
    תסמונת הכאב הכרוני שאתה סובל ממנה נקראת Failed back surgery syndrome , והיא מופיעה באחוז מסוים מהחולים שעברו ניתוחי גב. ניתוח גב חוזר במקרה כזה לרוב איננו מצליח.
    הטיפול הטוב ביותר כיום הוא השתלת אלקטרודה אפידוראלית לגרויי חוט השדרה. פרוצדורה זאת נעשית ממסגרת מרפאות כאב מוסמכת בבתי חולים נבחרים. אישור לקנביס גם הוא ניתן על ידי רופאי כאב, אך אין זה הטיפול המומלץ במצב ספציפי זה.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו